Fényárba borult a Jeep a Wagoneer S frontrésze
A Jeep háza táján nem ez az első villanyos modell, hiszen
az Avengerből is létezik tisztán elektromos, viszont az csak Európában kapható, illetve belsőégésű motorral kínált alternatíva is létezik belőle. A modern kori Wagoneer S viszont kizárólag emissziómentes hajtáslánccal lesz elérhető, ráadásul nem csak az öreg kontinensen, hanem világszerte.
Elöl a hét részre osztott díszbetét fölött egy LED csík fut, amely összeköti a fényszórókat
Hátul ugyancsak megtalálható a "fényhíd", viszont itt inkább a hátsó légterelő a hangsúlyos
A légellenállási együtthatója 0,29, a szabadidő-autók között ez kedvezőbb értéknek számít
Az alapvetően sötét külsőt fehér díszítőelemekkel próbálták feldobni
Ilyen többek között a 20 colos, kéttónusú fényezéssel ellátott felni is
A prémium szegmensben egyre inkább megszokott, hogy "faltól-falig" képernyőket pakolnak a műszerfalra, ám a Jeep e téren is emelte a tétet. A 12,3 colos digitális műszeregység, az ugyanekkora átmérővel rendelkező központi érintőképernyő, és a 10,25 colos utasoldali kijelző mellett egy negyedik is került az autóba, amelyről vélhetően többek között a klíma szabályozható. Mindent egybevetve összesen 45 colnyi megjelenítőfelületet kapott a szoftver.
Alapesetben az élénkpiros kárpitozás lenne feltűnő, de a T alakban elrendezett képernyőkiosztás több mint szokatlan
Az STLA Large platformra épülő SUV panoráma napfénytetőt is kap
A kijelzők alatt egy LED csík fut végig, amely 64 különböző árnyalatot képes megjeleníteni
Az összkerékmeghajtású Wagoneer S-be egy 100 kilowattórás akkumulátor kerül, amely az amerikai szabvány szerint 483 kilométerre elegendő energiát képes elraktározni. A villanymotorok összteljesítménye 600 lóerő és több mint 800 newtonméter, de még így is meglepő, hogy a márka állítása szerint mindössze 3,4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát. DC gyorstöltőn 23 perc alatt képes 20-ról 80 százalékra visszatölteni az akkumulátor, ezzel kapcsolatban részletesebb információkat nem osztottak meg egyelőre. A modell először az Egyesült Államokban és Kanadában válik elérhetővé, az év második felében érkezhet Európába.
Év végén mutatkozhat be Európában
Akkor valószínűleg a Recon piacra lépése se lehet már messze…