Besokallt a balkanyarban, majd kisodródott a bukótérbe, de sérülés nélkül visszakeveredett a pálya közepére
Autós videók szempontjából a legjobbak vagy Oroszországból, vagy a Nordschleiféról érkeznek, most az utóbbiról jelentkezünk. Utcai, versenyre felkészítetlen autóval is necces tempós kört menni a Nürburgring hosszú pályáján, hát még egy ugyanilyen veteránnal. Nemrégiben egy W126-os S Mercivel fizettek be egy körre, az egyik kanyarban viszont előjöttek a problémák.
Se fék, se tapadás, se kellő elektronika, ami idő előtt összeszedné a sofőr helyett a járgányt. Nagyobb baj nem történt, bár közel volt hozzá, hogy oldalba kapja a Clio RS-t. Kár lett volna a Merciért, igazán szép állapotban van. Most megúszta, reméljük többet nem nyúzzák majd pályán.
Én ismerem Nürburgringet mint a tenyeremet,van amikor a Porsche Gt-mel indulok,van amikor az M5-ös BMW-vel…de mostanában ritkabban indulok versenyezni mert sokat dolgozok és nincs idő bekapcsolni a Playstationt. :))))
Ez jó lehet. Viszont azt tudni kell, hogy nagyon sok oldtimer-es verseny nem a sebességről szól hanem a pontosságról. Ritka az olyan mint ez, ahol van olyan is ahol a sebesség számít. Goodwood ilyen még. De általában átlagtartó futamokat rendeznek. Pl a Monte-Carlo historique is ilyen. Így akár egy Fiat 500-assal is esélyes lehet az ember. (Egyébként szerintem sokszor ezekkel a gyenge autókkal a legjobb az egész mert eléggé kell nyomni nekik, főleg ha van hegyi szakasz.) Itthon is vannak egyébként jó kis versenyek, volt szerencsém páron elindulni és annak ellenére, hogy ezek sem a sebességről szóltak nagyon élvezetes volt mind. Csak itt azért általában nincs annyi autócsoda mint tőlünk nyugatra.
AvD Oldtimer rally? 🙂
[url]http://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/oldtimer/avd-oldtimer-grand-prix.html[/url]
Egyikkel sem indulnék….. Vagy igazából a táj miatt lehet, de biztosan nem egy pályanapon neveznék.
A DHL-es ford transitz vagy a Setra busz jobb? 🙂
[url]https://www.youtube.com/watch?v=LX5Y1jcoUXE[/url]
Akárcsak a Vespa robogó, azok is hátsókerék-hajtásúak :))))
Abban a kanyarban nem ok nélkül nem nő fű 🙂 szerintem egyszerűen csak hülye volt: utolérte a piros hármas, lassabb lévén el akarta engedni, csak azt nem fékezés nélkül kellett volna a szűk kanyar külső ívén. Ha nem megy ki a külső ívre hanem marad nyugodtan, nem dobja el magát az autó.
Most komolyan, ki az a nemnormális, aki oda egy ekkora döggel megy “versenyezni”……
Aki oda megy és valóban nem lődörögni akar, hanem megpróbál jó időt futni, annak sajnos bele kell kalkulálnia a hasonló esetet. Ez itt nagyon szerencsés kimenetelű volt.
A törés nagyon sokba kerül, még akkor is, ha másnak nem okozunk bajt, mert a pályában okozott kárt is bevasalják a szállítási és mentési költségről nem is beszélve.
Szóval aki oda indul, tegyen félre a nem várt eseményekre. Én már elkezdtem. 😉
a hölgy a porschék között (elég ügyesen), egy 968 CS bármikor jöhetne. Mondjuk a Super 7-ek tűntek a legerősebb mezőnynek.
Másodszor: nem az oldtimerség miatt szállt el, amatőr volt a sofőr. Nagy felkészülést igényel a ‘ring, aki nem ismeri az pillanatok alatt a szalagkorlátban.
Harmadszor: még mindkettő (profii sofőr és jó autó) esetén is el lehet szálnii, lásd a Q7 gyári tesztautó vagy az M5 ös Nürburgring “Taxi”‘.
Inkább elismerés hogy megpróbékozott, de remélem legközelebb komolyabban veszi a felkészülést a sofőr és nagyobb tisztelettel megy körbe. AKár komolyabb baj is lehetett volna ebből…
Először is, veteránnal elég jó mókának tűnik versenyezni, még nézőként is szürakoztató… ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/07/01/spa_summer_classics[/url]). Mondjuk nem S klasséval az igazi, de vicces látni, amikor a 30 éves Talbot kisautóvitézkedik