Ezért imádjuk a 6 hengert. Na meg az olaszokat

Félperces orgazmus: így röfög az új Maserati

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szereted az autókat, autószeretőként szeretned kell a motor- és a kipufogóhangokat is. Ezt a videót, ezt a hangot nagyon fogod szeretni.

Az van manapság, hogy a környezetvédelmi normák okán egyre kisebb és általában turbós motorokkal szerelt autók gyorsak ugyan, de nyélgázon is ványadt a hangjuk. Szegény mérnökök mindenféle rezonátorokkal, az utastérbe vezetett csövekkel, ilyen-olyan hangolással, sőt a hifi hangszóróiból közvetített kamu szólamokkal igyekeznek menteni a menthetőt, de aki tényleg tudja, az tudja, hogy az 5-nél kevesebb henger egyszerűen kevés. Mármint a motor- és a kipufogóhangok szerelmeseinek.
Hirdetés
És most itt az új, mesés Maserati Ghibli sportszedán, ami sajnos a márka történetében először dízelként is kapható lesz, de szentségtörés ide vagy oda, rendben, legyen csak dízel is. Mert abból veszik majd a legtöbbet, s mert két benzinmotor is elérhető. Két 6 hengeres, pontosabban V6-os benzinmotor egy vagy két turbóval, 8 fokozatú ZF automata váltóval és nem kevés, 300-400 lóerővel. A hivatalos bemutató és pláne a piacra lépés még odébb van, addig ez a videó éltessen minden autóbolondot, jó sokáig. És köszönjük az olaszoknak, ez valami isteni:
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Ezért imádjuk a 6 hengert. Na meg az olaszokat

Vélemény, hozzászólás?