Ezért az autóért 800 millió? Na ne

Öreg, nem nyert, nem is Schumacher nyűtte, de eladó

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Eladó egy 2001-es Ferrari közel 800 millió forintért. F1-es V10-es, de nem Michael Schumacheré volt. Cserébe kétajtós.


Csak egyszemélyes, szűk, kényelmetlen, se teteje, értelemszerűen se ajtaja, se csomagtere. Hangos, büdös, sokat fogyaszt, drágán fenntartható, alig lehet belőle kilátni, se radar, se kamera nem segít, de még menetstabilizáló sincs. Vagy klíma. Vagy komfortindex. Vagy bármilyen index. Se központi zár. Vagy bármilyen zár. (Bocs, differenciálzár, az van.) Vezetett szervizkönyv? Talán. Sérülésmentes? Aligha. De legalább garázsban tartott, újszerű, nem hölgytulajdonosos vagy vidéki nyugdíjas orvosé.
Hirdetés


Ó, hogy B-s jogsival nem is vezethető? Sőt, egyáltalán nem vezethető közúton? Sebaj, 3,4 millió fontért, majd' 800 millió forintért magánszemélytől eladó és a gyűjteménybe illeszthető egy F2001-es Ferrari, amivel a brazil Rubens Barrichello versenyzett nem meglepő mód a 2001-es F1-szezonban. Itt lehet ajánlatot tenni a nullkilométeresként, kétajtósként, kéziváltósként és roadsterként hirdetett gépre fekete belsővel, bekategorizálhatatlan külső színnel, hátsókerék-meghajtással, haha. És a V10-es, eszement erejű és hangú motor élettartama 1400 km, szállítás szeptemberben. Az F2001 amúgy Schumival a volánnál 17-ből 10 futamon győzött. Az árult példány állítólag Monacóban vitte Rubinhót a második helyre.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Ezért az autóért 800 millió? Na ne

  • 2017.10.29. at 04:57
    Permalink

    Azt hiszem ennél kicsit több tiszteletet érdemel egy ilyen verda! Az egy dolog hogy akkoriban még jól mentek a dolgok, de ami még annál is szomorúbb, hogy ezek a gépek voltak a leggyorsabbak… a legtöbb pályán még mindig a V10-esek tarják a pályacsúcsot… persze ez csak bolhafing, senkit se érdekel… tudom egy versenygépnél sajnos leginkább a köridő számít, DE ennek a hangja is a világon a legjobb! És hogy drága-e… szerintem inkább olcsó… Elég ritkán árulnak konkrét F1-es autót….

Vélemény, hozzászólás?