Ezer új munkahely az Evoque kereslete miatt, még van lehetőség

Soha nem látott sikert hozott a Range Rover Evoque

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Még a cég várakozásait is felülmúlta a Range Rover Evoque kereslete, ezer új munkás apasztja a várakozási időt.

Két szám, az eladási darabszám és a foglalkoztatott munkásoké mutatja meg egy gyártó sikerességét. A Range Rover most önmagához képest elképesztően nagyot lépett előre. Ott hozott ugyanis új, vonzó modellt, ahol a válságban is lehet autót eladni, ez pedig a prémiumszegmens. A nem titkoltan drága Evoque kellően egyedi ahhoz, hogy vonzó legyen, és annak is tűnik, ugyanis csaknem féléves várakozási idővel juthat hozzá, aki komolyabb összeget adna egy négykerekűért.
A várakozási idő azonban nem jó, sokan pártolhatnak emiatt át másik márkához vagy akár az autócserétől is visszaléphetnek. A piaci igényre reagálva ezért a Tata Motors azonnal toborzást indított az Evoque-ot és a Freelandert gyártó Halewood-i gyárába. Kereken 1000 új munkaerőt már fel is vettek, így a 2009-es létszám háromszorosára, 4500-ra emelkedett dolgozóinak száma - ők gyakorlatilag 24 órában, három egymást követő 8 órás műszakban dolgoznak azért, hogy a világ Evoque-keresletét kielégítsék. Nyitott pozíciók még mindig vannak, képzettséget és tapasztalatot igénylő gyártásirányítókat és -felügyelőket, valamint mérnököket várnak még a gyárba, hogy hozzájáruljanak a Land Rover ambiciózus növekedési terveihez.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Ezer új munkahely az Evoque kereslete miatt, még van lehetőség

  • 2017.10.31. at 02:17
    Permalink

    A siker oka az, hogy nagyon szépre sikerült külsőleg. Karakteres, modern, megkapó és futurisztikus kinézetű ez az autó. Nem csoda hát, hogy kapkodnak érte.

    Ami példátlan és érdekes jelenség a 3 műszakos 24 órás folyamatos gyártás: Ezt a munkaszervezést kellene átültetni az autópálya, a vasút és a metróépítésekhez is és akkor meglenne az eredmény belátható időn belül.

    Tudják ők ezt nagyon jól, hogy ilyen hatékonyan is lehet dolgozni. Az egyik választások előtt 3 műszakban és 24 órában épültek az autópályák, hogy elkészüljenek, mire szavazni kell menni. Megint csak azt mondom: „[b]Ahol az akarat, ott a mód is.[/b]„

Vélemény, hozzászólás?