Egyelőre még nincsenek megerősítve azok az információk, amelyek alapján az IM Motors modelljeit MG néven fogják forgalmazni Európában és Dél-Amerikában, ám több kínai lap is állítólag a vállalaton belüli infók alapján zörgeti a harasztot ezzel kapcsolatban. Állítólag az LS6, az LS7, az L6 és az L7 modelleket fogják átnevezni MG-re, annak érdekében, hogy brit gyökerű márka egyre nagyobb európai eladásait tovább tudják növelni.
Nézzük miféle autók ezek! Az L6 a márka legújabb modellje, amely Kínában is még csak idén kerül majd a kereskedésekbe. Ez egy 4,93 méter hosszú, 1,96 méter széles és 1,47 méter magas szedán, amelynek tengelytávja 2,95 méter. Hajtása villanyos, akár 776 lóerős is lehet az összteljesítménye, míg akkumulátorból 90 kWh, vagy 100 kWh kapacitású áll rendelkezésre 700, vagy 770 km hatótávval.
Az LS6 ennek a limuzinnak a SUV változata, ugyanakkora tengelytávolsággal, ám kicsit rövidebb karosszériával, mert csak 4,90 méter hosszú. Szélessége 1,98 méter, magassága pedig 1,67 méter, míg a teljesítménye 531 lóerő, ám ez már összkerékhajtású, az akkumulátora pedig 90 kWh kapacitású, tehát a szedánéhoz hasonló hatótávval rendelkezhet, illetve kicsit kevesebbel, hiszen a SUV-ok nagy légellenállása nagyobb fogyasztást eredményez.
Az L7 volt am árka első modellje. Ez egy hatalmas szedán, amelynek tengelytávolsága 3,1 méter. Karosszériájának hossza majdnem 5,1 méter, szélessége 1,96 méter a magassága pedig 1,48 méter. Hajtásáról ennek is villanymotor gondoskodik, amely a csúcsváltozatban közel 600 lóerős, mind a négy kereke hajtott és 90 kWh kapacitású akkumulátort kap.
Az LS7 pedig egy hatalmas SUV, hasonló tengelytávval, mint a szedáné (3,06 méter), kétméteres szélességgel és 1,77 méteres magassággal. Ez a modell is összkerékhajtású, a legnagyobb teljesítménye 570 lóerő lehet, akkumulátorból viszont 100 kWh kapacitású jár hozzá.