A Lexus és az Audi is 3-3 autóval képviselteti magát a népszerűtlenségi listán
A lista érdekessége, hogy nincs rajta amerikai márka. Vajon csak simán a nacionalizmussal magyarázható, vagy szándékosan izolálja piacát az USA? Lássuk, melyik 15 autót kerülik az amerikaiak.
Nem olyan bátor a Mini, hogy csak az elektromos negyedik generációt kínálja, még az előző nemzedék is elérhető hagyományos motorokkal
A legrosszabbul szereplő autók közül a legjobb a
Subaru BRZ. A Toyota GR86 testvéréből az év első kilenc hónapjában 2323 darabot sikerült értékesíteni. A 14. helyre futott be az
Alfa Romeo Giulia (1724 db). Az olaszoknak sosem volt szemmel látható piaci részesedésük az Egyesült Államokban, a típus pedig még Európában sem hozza az elvárt szintet, főleg nem az életciklusa végén. Nem sokkal népszerűtlenebb a
Lexus LS. A nagy, kifejezetten Amerikának szánt szedán népszerűségét az SUV-k dönthették be, az 1706 autó nem sok örömre ad okot, pláne hogy három Lexus is felkerült a listára. A 12. az
Audi Q8 Sportback E-tron, a ferdehátú villanyautóra 1594 rendelést adtak le. A modell nem új, a normál változat 2016-ban, a ferdehátú pedig 2020-ban érkezett, a tavalyi frissítéssel kapta meg a Q8 nevet. Nem kedvelik a vásárlók az ötajtós
Mini Coopert sem, mindössze 1549 autó fogyott kilenc hónap alatt.
Hatalmasat bukott az XM, az Egyesült Államokban ez lett a legrosszabbul fogyó BMW, itthon csak a Z4 múlja alul
A 10. hely a
BMW Z4-é, a Toyotával közös roadsterre 1471 megrendelést adtak le. Óriási meglepetés a
BMW XM, egy nagy X modell garantált siker a tengerentúlon, nem véletlen a helyi gyártás. Ebben az esetben valamit nagyon elszúrt a BMW, az 1385 autó rendkívül gyenge teljesítmény. 1370 autó kellett a nyolcadik helyhez, ezt a
Lexus RC húzta be. A kilencéves kupé sem a felépítése, sem a kora miatt nem túl vonzó. Szintén a Lexusé a hetedik hely, 1294 autóval az
LC őrzi a pozíciót. A gyönyörű kupéból jellegéből adódóan nem lehet jelentős mennyiséget eladni, nem is erre szánták a japánok. Gyengén muzsikál az
Audi A8, a hatodik helyhez 1232 autó kellett. Összehasonlításképpen a Mercedes S-osztályból nagyjából havonta 800 darabot adnak el az Egyesült Államokban.
Az Audi csúcsszedánja sem érdekli az amerikai vásárlókat, a negyedik nemzedék hét éve készül
Az első kilenc havi adatok alapján az ötödik az
Audi A7, a ferdehátú luxusautóból 1040 darab kelt el. A negyedik a
Genesis G90 (1017 db), a Hyundai luxusmárkájának zászlóshajója átszámítva 32 millió forintba kerül, amihez egy elég semmitmondó név társul. Nincs könnyű dolguk a Fiat értékesítőinek, az
500 nem túl népszerű. A tengerentúlon értelmezhetetlenül kicsi autó eladását még a nosztalgiafaktor sem segíti odaát, így csak 439 kulcsátadás történt. Ezüstérmes a hidrogénes
Toyota Mirai, ami nem meglepő. A megfelelő infrastruktúra nélkül elég nagy öngól a vásárlás, ráadásul a 300 forintos benzinár is egész emészthető. Az első helyen szintén egy üzemanyagcellás autó áll, ez pedig a
Hyundai Nexo. A 4,67 méter hosszú crossover 2018 óta készül, idén eddig mindössze 89 vásárlás történt.