Ismét ledöbbentette a világot a BMW
Sejtették már a korábbi kémfotók is, hogy a BMW ismét valami nagyon újjal próbálkozik a formatervezés terén. De nem sokan hitték el, hogy tényleg jönnek az osztott fényszórók, ahogy abban is sokan kételkedtek, hogy a 4-es hatalmas veséket kap. Nos, a 4-es mégis megkapta a megalomán légbeömlőket, és most kiderült, hogy az X7 is az osztott fényszórókat.
Továbbra is három üléssoros az X7
A magasabbra pozicionált, vízszintesen elnyújtott LED-fényforrások a helyzetjelzőknek, a nappali menetfényeknek és az irányjelzőknek adnak otthont. Az alájuk pakolt LED-egységek pedig a tompított és a távolsági fényszórók szerepét töltik be. A divatot követve a vesék immár világíthatnak is. A hátsó lámpák már nem változtak olyan nagyot, keskenyebbek lettek és csiszolt üvegbe épített, elegáns krómcsík köti össze őket.
Hátul nem annyira markáns a változás
Természetesen M-sport csomaggal változik néhány részlet a karosszérián is, illetve az új kék fényezés is kizárólag az M modellhez elérhető. Viszont az új szürke metál mindegyikhez rendelhető. Alapból 20 colos könnyűfém keréktárcsákat kap a friss X7, de a csúcsmodell és a sportcsomagos modellek alapból 21 colos felnikkel érkeznek. Igény szerint azonban 23 colosak is kérhetők, amelyek most először láthatók szériagyártású BMW modellen.
Az alsó fényszórók az első ködlámpák szerepét is betöltik
23 colos felnik is kérhetők
Bent természetesen továbbra is három üléssor található, de extraként a második sor 3 személyes kialakítása két rendkívül kényelmes ülésre cserélhető. Újratervezték a műszerfalat, amelyre középen is vékony szellőzőnyílásokat vágtak, hiszen a klímakonzol eltűnt, átköltözött az ívelt, digitális kijelzőre, amelynek vezető előtti része 12,3 colos, az infotainment képernyő pedig 14,7 colos. Extraként rendelhetők egyébként szellőztethető masszázsülések, az iX-ben már látott elsötétíthető üvegtető, illetve Bowers & Wilkins prémium hangrendszer.
Európában az új X7 alapból Merino bőrkárpitozást kap
Három motor választható kezdetben a friss X7-hez. Az új benzinmotor (xDrive40i) 47 lóerővel és 70 Newtonméterrel erősebb közvetlen elődjénél, szóval 380 lóerőt tud 520 Nm nyomaték mellett, de ez a 48 voltos lágy hibrid rendszernek köszönhetően átmenetileg 540 Nm-re növelhető. Az xDrive40d jelölés egy 352 lóerős dízelmotort takar, amelynek nyomatéka 700 Nm, de ez szintén növelhető a lágy hibrid rendszerrel 720 Nm-re. A csúcson pedig az M60i xDrive található, amelyben V8-as, 4,4 literes duplaturbós benzinmotor dolgozik 530 lóerővel és 520 Nm forgatónyomatékkal. Arról viszont még nincs infó, hogy pontosan mikor érkeznek a márkakereskedésekbe az első friss X7-esek.
Új színek is megjelentek a kínálatban