Ez most akkor jó reklám vagy nem?

Gyerekek ütlegelik a Volkswagen Golf GTI-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Figyelem, az alábbi videóban termékmegjelenítés található. Konkrétan szélvédőbevonat-reklám. De miért épp gyermeki agresszióval kell eladni a terméket?

Gyerekkel és kutyával, meztelen csajokkal mindent el lehet adni - alap. Feszültséget levezetni jó és kell is - szintén alap. Az agresszió bennünk van - ki ne szeretne egyszer-egyszer szétverni valamit, őrjöngeni egy nagyot, hogy megszabaduljon fölös - negatív - energiáitól? Emberi gyengeségekre, vágyakra (és félelemre) épít hát az a cég is, aki az alábbi reklámfilmet összehozta. Gyerekekkel, kezükben bézbólütővel, kerékkulccsal. Eltorzult arccal püfölve a kárhozatra ítélt Golf GTI-t. A termék? Szélvédőbevonat. A szlogen? A következő a tiéd lehet. Mármint a következő szétvert autó.
Hirdetés
Remek. Legalább egy védőszemüveget adhattak volna a srácokra a bölcs és felelős felnőtt agytrösztök, gratula.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Ez most akkor jó reklám vagy nem?

Vélemény, hozzászólás?