Nem a szépségéért fogják venni, az egyszer biztos. A tömegközlekedés, biciklizés alternatívája lehet az Ark Zero
A londoni székhelyű cég kifejezetten nagyvárosi használatra szánja első autóját, ami rögtön a legelérhetőbb brit villanyautó címet is megszerezte. Maga a koncepció már nem újdonság, a lehető legkisebb méret, erősen korlátozott hatótáv és egyszerűség jellemzi a Zerót, ahogy a legtöbb elektromos mopedautót, persze azért igényességben van különbség gyártó és gyártó között.
A hosszúság 2,5 méter, a magassága 162 centiméter. A furcsa arányát a magasságnál jóval kisebb szélességének köszönheti (120 cm).
A kétüléses járműben egymás mögött ülnek az utasok, ezért a karosszéria rendkívül keskeny. A megfelelő fejtér kialakítása miatt ehhez képest magasan húzódik a tető, ennek köszönhető az esetlen megjelenés. A Zero súlya 498 kilogramm, a villanymotor mindössze három lóerős. Ezzel a konfigurációval nem lehet túl messzire jutni, maximális hatótávként 80 kilométert jelöltek meg, ami városi használatra még elég is lehet. A karosszéria alumínium, ami a gyártó szerint az acélnál hatékonyabban nyeli el és oszlatja szét az ütközés erejét, ezenkívül ellenáll a rozsdának és alacsonyan tartja a tömeget.
Csak az elengedhetetlen kezelőszervek kerültek az utastérbe, a hátsó sor elég mostohának tűnik, a háttámla részben az autó belső burkolatából áll
A vevőknek nincs sok mozgásterük, mivel csak egyféle felszereltséggel készül, mindössze a négy szín közül választhatnak. Alapáron jár az autóhoz a napfénytető, a LED fényszóró, a digitális műszerfal, a Bluetooth és a tolatókamera. A teljesen feltöltés 6-8 órát vesz igénybe, ennek költsége mindössze egy font. Az autó ára is rendkívül baráti, hatezer fontért (2,6 millió forintért) hazavihető.
Az 1,2 méteres szélesség miatt egy sávon belül akár kettő is elférne egymás mellett. Furcsa, hogy csak hátul fényezetlen a lökhárító