Ez már a végleges sportos Peugeot 508!

Gyengébb az ígértnél, de így sem lesz lassú a Peugeot 508 PSE

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Peugeot Sport Engineered. Ezt a három szót kell megjegyeznünk, ami új időszámítást indít a Peugeot-nál, a felperzselt konnektoros hibridekét.

Már a 2019-es Genfi Autószalonon is szerepelt a Peugeot izgalmas tanulmányautója, az 508 Peugeot Sport Engineered. Az E-Legenddel ellentétben az 508 sportos változatára megvolt az esély, hogy elkészül, és így is lett. A Peugeot a napokban osztotta meg a végleges autóról készült első fotókat, melyen már egy nagyon izgalmas dekorral ellátott 508-ast láthatunk a tanulmányautón is látott más rajzolatú lökhárítókkal. A fotókat stílusosan egy műhelyben készítették el, ezzel is kicsit rájátszva a sportos hangulatra, ám egyelőre, ami nagyban változott a koncepció óta és kicsit érdekesebbé teszi az autót, azok az egyszerű, versenyfelni stílusú keréktárcsák, melyek mögül sárga féknyergek villannak ki, elöl tisztességes féktárcsákkal.
Hirdetés
Az 508 PSE-ről egyelőre kevés pontosat tudhatunk, ám arra már most fény derült, hogy az első 400 és a legutóbbi 360-as ígérettel ellentétben 350 lóerős rendszerteljesítményt fog kínálni. Ezt az 1,6-os 200 lóerős turbómotor és az első-hátsó tengelyre épített egy-egy villanymotor fogja összeadni, a plug-in hibrid rendszer pedig egy 11 kWh-s akkumulátorban tárolja majd az energiát. Hatótávolsága vélhetően nem lesz kevesebb 50 kilométernél tisztán elektromosan, ám a PSE tekintetében egyelőre sokkal fontosabbnak tűnik, hogy milyen vezethetőséget és mennyire kemény futóművet faragtak hozzá, az első próbákra vélhetően 2021-ben kerülhet sor.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?