Így él tovább Buick néven az Opel Insignia
Valószínűleg az amerikai Buick autómárka azért nincs még a megszüntetettek nevei között, mert Kínában ezzel a névvel tud a legerősebb jelenlétet produkálni a General Motors. Ahogy az USA-ban is átemblémázott Opeleket forgalmaznak ezen a néven, úgy Kínában is hasonló a helyzet. A Buick Regal például az Opel Insignia, amelyet idén frissítettek is.
Hátul csak az emblémát cserélték
Hogy ne érjen az ítélkezés vádja, az autó orrát inkább az érdekes jelzővel illetném. Első pillantásra fel sem lehet ismerni a Regalban az Insigniát, a hatalmas hűtőmaszk és a Buick embléma elvonják a figyelmet. Aztán a fényszórók már árulkodnak, hiszen egy az egyben az Insignia lámpái, oldalról és hátulról pedig mág egyértelműbb, honnan származik a gép.
Az utastér sem változott ahhoz képest, amit mi ismerünk. Talán csak a vezeték nélküli telefontöltő az újdonság, minden más a régi, de még így sem elavult, hiszen digitális műszeregység, és az okostelefon kompatibilis infotainment is rendelkezésre áll 8 colos érintőképernyővel.
A műszerfalhoz sem igazán nyúltak
Orrában 1,5 literes turbós, vagy kétliteres turbós négyhengeres motor dolgozhat. Előbbi 166 lóerő,s 250 Nm forgatónyomatékkal, 9 fokozatú automata sebességváltóval és 9,1 másodperces százas sprinttel. Utóbbi 237 lóerős, 350 Nm nyomatékkal, ugyanazzal a váltóval, de már 7,1 másodperces 100-as gyorsulással. Alapára pedig továbbra is döbbenetes számunkra, hiszen simán átváltva 8 millió forintnyi jüanért már haza lehet vinni.
Mi is ilyen vidámak lennénk, ha 8 millió forintért még kapható lenne