Ez lett Kínában az Opel Insigniából!

Ne temesd még az Opel Insigniát!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Habár itthon már kiszedték a kínálatból az Opel egyik legszebb típusát, Kínában még lehúznak egy bőrt az Insignáról.

Valószínűleg az amerikai Buick autómárka azért nincs még a megszüntetettek nevei között, mert Kínában ezzel a névvel tud a legerősebb jelenlétet produkálni a General Motors. Ahogy az USA-ban is átemblémázott Opeleket forgalmaznak ezen a néven, úgy Kínában is hasonló a helyzet. A Buick Regal például az Opel Insignia, amelyet idén frissítettek is.
Hirdetés
Hogy ne érjen az ítélkezés vádja, az autó orrát inkább az érdekes jelzővel illetném. Első pillantásra fel sem lehet ismerni a Regalban az Insigniát, a hatalmas hűtőmaszk és a Buick embléma elvonják a figyelmet. Aztán a fényszórók már árulkodnak, hiszen egy az egyben az Insignia lámpái, oldalról és hátulról pedig mág egyértelműbb, honnan származik a gép. Az utastér sem változott ahhoz képest, amit mi ismerünk. Talán csak a vezeték nélküli telefontöltő az újdonság, minden más a régi, de még így sem elavult, hiszen digitális műszeregység, és az okostelefon kompatibilis infotainment is rendelkezésre áll 8 colos érintőképernyővel. Orrában 1,5 literes turbós, vagy kétliteres turbós négyhengeres motor dolgozhat. Előbbi 166 lóerő,s 250 Nm forgatónyomatékkal, 9 fokozatú automata sebességváltóval és 9,1 másodperces százas sprinttel. Utóbbi 237 lóerős, 350 Nm nyomatékkal, ugyanazzal a váltóval, de már 7,1 másodperces 100-as gyorsulással. Alapára pedig továbbra is döbbenetes számunkra, hiszen simán átváltva 8 millió forintnyi jüanért már haza lehet vinni.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?