Középmotoros sportautót mutatott a Mazda
Talán nem a jövőbeli MX-5-öt vetíti előre a Mazda új koncepcióautója, hiszen sokkal inkább az RX-modellekre hajaz. Dögös külseje mellett a lemezek alatt rejló technika is megér néhány szót. A koncepció fontos eleme az alacsonyra tervezett súlypont, amelyhez nélkülözhetetlen, hogy a kompakt bolygódugattyús motort az autó közepén helyezték el.
4,18 méter hosszú, szélessége 1,85 méter, magassága pedig 1,15 méter. Tengelytávolsága 2,59 méter.
A kétrotoros bolygódugattyús motor azonban csak hatótávnövelőként üzemel, hiszen a kerekeket villanymotor mozgatja. Azonban a Wankel-motor többféle üzemanyagot, köztük hidrogént is képes elégetni, így ha az akkumulátor töltése megújuló energiából származó elektromos árammal történik, akkor gyakorlatilag szén-dioxid-semlegesen lehet vele közlekedni.
370 lóerő a maximális teljesítménye
Masahiro Moro, a Mazda elnök-vezérigazgatójának szavaiból is inkább arra lehet következtetni, hogy az MX-5 mellé érkezhet egy ilyen különleges sportautó: „
Rajongunk az MX-5-ötért, és a világ is imádja az MX-5-öt. Az elektrifikáció korában eltökélt szándékunk, hogy életben tartsuk a vezetés örömét, amelyet az MX-5 is nyújt, a MAZDA ICONIC SP-vel együtt, amely a kettős bolygódugattyús EV hajtásláncával a mi álommegoldásunk. Egy álom, amelynek megvalósításáért keményen fogunk dolgozni. A Mazda mindig olyan járműveket fog alkotni, amelyek emlékeztetik az embereket arra, hogy az autózás színtiszta öröm és az életük nélkülözhetetlen részét képezi."
1450 kilogrammot nyom a mérlegen