Ez lenne az igazi BMW M5? Végsebesség-teszten a kézi váltós E60!

Ilyen, amikor konnektoros hibrid helyett szívó V10 repíti 260 km/órára a BMW M5-öt

10 hengerrel támadja a német autópálya korlátlan szakaszát a rajongók kedvenc BMW M5 generációja: vajon képes még elérni a hivatalos végsebességét?

Nemrég írtunk az új BMW M5 végsebességtesztjéről, ahol az XM konnektoros hibrid rendszeréhez nagyon hasonló hajtáslánc mutathatta meg, hogy mire is képes a szedán karosszériában. És bár a teljesítmény, a gyorsulás és a végsebesség terén is tudja hozni az elvártat a 2,5 tonnás monstrum, ám a rajongók mégis az E60 generáció csúcsváltozatát sírták vissza a hozzászólások között. Felmerül a kérdés: valóban jobb volt a két évtizeddel ezelőtti M5, vagy csak a vak nosztalgia beszél az emberekből? Szerencsére ezt a kérdést nem kell megválaszolnunk, megteszi helyettünk egy kézi váltós, szívó V10 erőforrással szerelt példány az alábbi videóban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?