Kőkemény terepjáró lehet a Niagara, ha sorozatgyártásba kerül
A Niagara egyelőre csak koncepció szintjén létezik, viszont a tanulmányautók mezőnyében első ránézésére igencsak kiforrott formákkal büszkélkedhet. Az alap fényszórókon túl a szélvédőre is jutott világítótest, közvetlenül a pótkerék elé, ezzel is azt sugallva, hogy ez bizony a vadonba készült.
Az apró részletek teszik igazán különlegessé
A SUV-okkal ellentétben itt napfénytető helyett pótkerék jutott a Niagara tetejére
A pickup hajtásláncáról nem sokat árult el a Renault, viszont egy sokat sejtető mondatból kiderül, hogy a Niagara hátsókerék-meghajtású villanyautóként, és összkerekes hibridként is képes viselkedni. Az új CMF-B platform méretei alapján a terepjáró hossza valahol négy és öt méter, míg a tengelytávja 2,6 és 3 méter között lehet. A leendő szériamodellt sajnos nem valószínű, hogy Európában is értékesítik majd, a tervek szerint Latin-Amerikának szánják a Niagarát, amelynek sorozatgyártásra érett változata leghamarabb 2024 első felében kerülhet a nyilvánosság elé.