Ez az egyik legszebb autó. Vagy nem?
Hivatalos képeken az új Aston Martin Lagonda
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy legenda, a Lagonda visszatér, íme az első gyári fotók az Aston Martin luxustepsijéről. Méregdrága lesz, s jó, ha 100 példányban készül.
Ománban, sivatagi körülmények között, több mint 22 ezer kilométeren át és akár 50 fokos hőségben tesztelik a legendás, a legendásan szép vagy legendásan "érdekes" Aston Martin Lagonda reinkarnációját, sejkszerűségek már nincsenek a direkt feketére fényezett prototípusról publikált gyári fotókon. Bezzeg a célcsoport egyértelműen a Közel-Kelet, mifelénk nem forgalmazzák majd az exkluzivitást szem előtt tartva maximum 100 példányban készülő hiperluxuslimuzint.
Az új Lagonda nem valami aprócska gépteteje alatt 6,0 literes, V12-es szívó benzinmotor duruzsolhat úgy 600 lóerővel, a váltó 8 fokozatú automata, hajtás hátul, a 100-as sprintidő 4,2 mp. A kasztni részben szénszálas műanyag, a platform még a régi VH. Marek Reichmann tervező szerint a Lagonda művészi alkotás a javából, vitassa, aki akarja.
Az elődökről megható képek itt. Az újdonságot az ománi tesztelést követően állítólag még reszelgetik egy kicsit otthon, az Egyesült Királyságban, a kedves ügyfelek jövőre vehetik át a Rapide-nál nagyságrendekkel dögösebb szedánt.
“Méregrága lesz, s jó, ha 100 példányban készül.”
Szerintem ez javitásra szorul. (nincs hosszú i betűm :)))
Akinek ez lapos, az majd megveszi a SUV változatot 3 év múlva.
Szerintem aki láttan élőben a Rapide-ot az érti mi volt a baj vele. Egy 200.000 eurós limó ne legyen már olyan alacsony mint egy hónaljkutya…
A Masearitnál megértették annak idején, a Quattrporténál nem kérdés hogy van benne anyag, sikeres is volt igaz felébe is került mint a Rapide, (mondjuk a Maserati inkább a Porschék és Jaguarok konkurense, mint az Aston Ferrari Lambó elittrióé).
Szernitem necces egy ilyen drága 4 ajtóstól ha lapítani kell benne.