Kicsi a bors, de villámgyors, a legdurvább Teslát is maga mögé utasítja az EVO
Az elektromos autók terjedésével gyorsan olvadásnak indultak a 0-100-as értékek, szériagyártású villanyosoknál már nem ritka a 2-3 szekundumos gyorsulás, a 6-7 másodperc pedig lassan sztenderddé válik, holott az első Porsche Boxster produkált ilyen számokat. A kellő fürgeség elérésben a nagy teljesítmény és az alacsony tömeg segíthet, az EVO utóbbira helyezte a hangsúlyt.
A stuttgarti egyetem 20 tanulója építette a villanyautót, ezzel beírták magukat az autózás történelemkönyvébe
Az együléses, nem extrém erős, viszont borzasztó könnyű. A kis méret és a karbon karosszéria összessége 173 kilós tömeget eredményezett. Azért a teljesítmény terén sem áll rosszul az EVO, 245 lóerő jut az aprócska tömegre, azaz ha beül egy 70 kilós személy, akkor egy kilóra egy lóerő jut. A karbonváz mellett a kerekek is szénszálból készültek, amelyek mindegyike mögött egy-egy villanymotor lapul, így az EVO összkerekes, az egyszerűség kedvéért az akkukat csak a levegő hűti.
A léghűtéses akkupakk 7,67 kWh-s, a 0-100-as gyorsulásról könnyű lemaradni, ha épp rosszkor pislog az ember
A húszfős német diákcsapat máris rekordot döntött a zsebrakétával, nincs még egy olyan elektromos autó, amely rövidebb idő alatt érné el a 100 km/h-t. A rekordok könyvébe bekerült érték 1,461 másodperc, ami pontosan fele a Formula E autók gyorsulásának.