A
#1 sima stílusát megtartotta az új ötajtós, ám a #3 már 4,4 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,6 méter magas, 2,79 méteres tengelytávval. A legnagyobb eltérés a hossz mellett a lendületesebb, kupé-szerű tetővonal, ugyanakkor az orrkialakításnál látványosan törekedtek az egységes márkaarculat megtartására.
Bár műszaki adatokat egyelőre nem közöltek, úgy tudjuk, a technika ugyanaz lesz a nagyobb modellben is, mint a #1-ben. Ez 272 lóerős, egymotoros, tisztán elektromos hajtásláncot jelentene, hátsókerék-hajtással és 66 kWh-s akkucsomaggal. Úgy hallani, a nagyobbik Smart sem lesz kifejezetten könnyű: 1,9 tonna körüli üres tömegről hallani.
A #3 európai premierjét a szeptemberi Müncheni Autószalonon tartják, a forgalmazás pedig 2024 elején indulhat – addig nyilván az is kiderül, hogy milyen áron kínálják majd a nagyobb és mutatósabb Smart típust.