A következő 14 hónapban hat új modellt tervez piacra dobni a BYD Európában
Kínában már forgalmazzák, de Európában csak az elmúlt napokban a Párizsi Autószalonon debütált a BYD legújabb modellje. A Sealion 7 az e--Platform 3.0 Evo platformra épül, ami azt jelenti ,hogy egy vagy két villanymotor is hajthatja az autót. A BYD ugyan nem közölt még pontos teljesítmény adatokat az európai változatról, de Kínában a kétmotoros modell 523 lóerős és 550 km a hatótávolsága a 82,5 kilowattórás akkumulátorral. Gyorsulása is sportautókat megszégyenítő, hiszen 4,5 másodperc alatt százon van, ráadásul 230 kilowattos villámtöltést is tud.
Habár pontos árakat sem árultak el, illetve a gyártás helyszínéről sincs információ, a brit Autocar szerint ez lehet az egyik modell, amit Szegeden gyártanak majd, kikerülve a kínai villanyautókra kivetett EU-s vámokat. Nagy-Britanniában állítólag már október végém indul a forgalmazása, a pletykák szerint 45 000 fontos alapárral, ami kb. 21,6 millió forintnak felel meg, ami szinte majdnem ugyanannyi, mint a Tesla Model Y ottani indulóára (44 900 font).
Bent ott van az elmaradhatatlan, forgatható érintőképernyő
Azt hiszem most látszik, hogy mennyire megérte a BYDnek megszerezni az egyik vezető Európai formatervezőt (Wolfgang Egger).
Ez a forma egyesíti a kupé forma ívességét az kombifarú SUV praktikumával. Elsőre pillantásra azt gondlnám hogy ez egy négyajtós kupé, pedig oldalról látszik hogy van rendes csomagtartó is. Kiváncsi leszek a ténylegesen lemért adatokra…
Igen, jó forma. Annyira, hogy el is rejti az autó valódi méreteit. A hossza 483 cm.