Első ránézésre sem mondható szokványos szabadidő-járműnek, bár bevallottan ez volt a Hyundai célja
Nemrég mutatta be legújabb, Seven névre keresztelt tanulmányautóját a Hyundai. A dél-koreai vállalat az IONIQ almárka égisze alatt futtatja majd a most bemutatott autót, melynek modellpalettáján kizárólag villanyhajtású autók találhatók. A Seven megjelenése minden szempontból formabontó. Ahogyan a gyártó is kiemelte, az E-GMP platformnak és a belsőégésű motor hiányának köszönhetően egészen extrém irányba is elindulhattak a tervezők. A formavilág ugyan minimalista, mégis nagyon futurisztikusnak hat.
A beltér inkább idézi egy klubszoba hangulatát, mint egy autó belterét, és a műszerfal szinte teljes száműzésével a dél-koreaiak egyértelműen az önvezetés irányába mutatnak
Bár már az autó külsején is megakad a tekintet, a Seven beltere mondható igazán innovatívnak. Az első és a hátsó ajtó két irányba nyílik, közülük hiányzik a B-oszlop, ezzel is megbontva a trendeket. A belsőn tisztán látszik, hogy a dél-koreaiak látják a jövőt az önvezetésben, ugyanis szinte a teljes műszerfal hiányzik az autóból, de a hagyományos értelemben vett üléseket is száműzték a beltérből, a helyükre fotelek kerültek. A Hyundai kiemelte, ezzel a lépéssel a céljuk egy olyan klubszoba hatású utastér megteremtése volt, ahol az utasok az utazás minden pillanatában jól érzik magukat. Többek közt ezt a célt szolgálja a tetőbe integrált, az utasok szórakoztatását célzó panoráma kijelző is.
Az autó oldaláról ezúttal hiányzik a B-oszlop