Exkluzív fotókon a 12 év után visszatérő Toyota Corolla
Még maszkolva, de vélhetően már az új Toyota Corollát láttuk
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A legfrissebb hírek szerint a Toyota kivezeti az Auris modellnevet, s meredekhátú kompaktjai Európában is Corollaként futnak tovább. A Grossglockneren láttuk az ötajtóst.
Épp Európa egyik legjobb autóútjára, a Grossglockner hágóhoz hozott el a Suzuki, hogy ismét meghajtsuk a Swift Sportot, mindkettőről írunk még bővebben, viszont a több mint 2500 méter magasra futó úton természetesen ezúttal is össze lehetett futni több gyári autóteszttel is. Az Audi például épp fék-, illetve vontatáspróbát végzett egy új A8-assal, annak is vélhetően egy friss motorvariánsával, a Toyota pedig legújabb kompaktját vallatta. Azt az ötajtóst, amit a Genfi Autószalonon még Auris Concept néven ismerhettünk meg, ám október elején, a Párizsi Autószalonon a legfrissebb pletykák szerint már Corolla néven láthatunk majd. A Toyota ugyanis a márka európai elnökének nyilatkozata szerint úgy döntött, hogy az első Auris 2006-os bevezetése után 12 évvel a harmadik generációt már nem hozza ki, hanem inkább az öreg kontinensen is visszatér a már több mint 50 éve bevezetett, s már több mint 45 millió példányban elkelt Corolla névhez az ötajtós és a kombi kompakt modellje esetén is.
Az ötajtós, immár nem Auris, hanem Corolla után hamarosan érkezik az új Corolla kombi is, továbbá természetesen a lépcsőshátú Corollából is lesz friss nemzedék. Miként azt az ötajtósnál már elmondhattuk, pontosabban leírhattuk, csakis benzines, illetve hibrid motorokkal, s most először lesz a takarékos hibrid verzión túl egy izomhibrid is. Míg előbbi a Prius IV világbajnok termikus hatásfokú 1,8-as benzinesével 122 lóerős lesz, utóbbi egy 2,0 literes, szintén Atkinson ciklusú benzinessel előre láthatólag 180 lóerőt hoz. Az új Corolla nem csak belépő hibridjének hajtásláncával kapcsolódik a Priushoz, alapjaik is azonosak, a Toyota TNGA moduláris platformja, amire nem mellesleg hazánk legkedveltebb zöld autója, a zömében hibridként értékesített C-HR is épül. Hogy a Toyota valóban Corolla néven hozza-e az Auris utódját, az legkésőbb október elején, a Párizsi Autószalonon ki fog derülni, ezt követően az újdonság jövőre év elejére fut be a kereskedésekbe.
Nem értem, miért kell ezt álcázni, az USA-ban már hónapok óta árulják és több teszt is van (benzinesről) a YouTube-on.
Itt most tényleg értelmetlen, de korábban sokszor volt már rá példa, hogy az amerikai és az európai piacos Toyotákat más-más front- és farrésszel látták el, az előző Corollával is így volt. A Camry is ugyebár jön Európába, és utánanézhetsz: az USA-beli és pl. az orosz Camry orra eltérő, nem tudjuk, milyen lesz, ami hozzánk érkezik. Ott jogos lesz a camouflage…
Sok hülyeséget csináltak a Toyotánál az utóbbi 10-12 évben. El is vesztettek jó pár vevőt, köztük engem is, amit nagyon sajnálok.
Jó lenne, ha észhez térnének és hasonló modellválasztékot nyújtanának, mint régen.
Ezzel a Corolla helyett Auris témával is csak kiröhögtették magukat.
Már miért röhögtetik ki magukat?
Eddig is mindenki tudta hogy ez egy corolla.
Nem mindegy mi van rá írva?
Amúgy meg az autót már be mutatták a Genfi autoszalonon.
Ráadásul mint Európai modellt.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/03/06/ez_lesz_a_hasznaltpiac_sztarja/
Nem kiröhögtetik, hanem kiröhögtették magukat!
Az utolsó Corollát vettem meg. Az után kezdték el Aurisnak hívni, mert egy fiatalos, sportos modellként hirdették. E helyett a töketlenek csináltak egy szinte egyterű bumfordi autót, amibe normális motort sem tudtak belerakni.
Emlékszem, amikor 3 éves lett a TS Corollám beajánlottak egy D-Cat Aurist helyette.
Mentem egy próbakört és röhögve szálltam ki belőle, hogy valakinek megfordult a fejében mint méltó utód. Szánalmas volt az egész autó a TS-hez képest.
Kicsit hisztis vagy.
A mai Aurisok másról szólnak.
Nem verseny autók, megfontolt pénzel rendelkező középosztálybeli emberek vásárolják.
Nem gyorsulások nem vagánykodásra valók.
Ezek nyugodt csendes, kis fogyasztású autók,
Első a környezetvédelem és a fogyasztás, a 41%-os hatásfokú motor.
De most jön az új modell ott már lesz Kraft.
A 2 literes szívó motorok ott lesznek a szeren, és alatta a technika is.
https://youtu.be/6v97qrVhxd0
Egy ilyen komoly gyártónak nem lett volna szabad a sportosságot így elhanyagolnia.
Ezért mérges vagyok, mert szívesen vettem volna ismét Toyotát, de így nem tudtam.
A TS-sel a mai napig, közel 300.000km-rel maximálisan meg vagyok elégedve. Lehet, hogy soha el sem adom.
Nálam „ő” az etalon. Olyan magasra tette a lécet, amit nagy valószínűséggel egy másik autónak esélye sincs megugrani.