Éves termelési rekordot döntött a Skoda
Elérte az évi 1 millió darabszámot a Skoda
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minden eddiginél több autót gyártott a Skoda idén. A legnagyobb piacnak Kína számít.
Koldusból királyfi - tartja a mondás, amely teljes mértékben igaz a Skodára. Az 1905-ben alapított cseh autógyártó eljutott egy olyan szintre, amelyről sokáig talán csak álmodtak, ám az elmúlt években már célként emlegettek. Idén elérték, hogy a Mladá Boleslav-i üzemükben legördült a 2014-ben gyártott egymilliomodik autó, amely egy Fabia 1.2 TSI volt. Hosszú volt az út idáig. Az első 86 évben a Skoda összesen 5 millió autót gyártott. A berlini fal lerombolása és a vasfüggöny megszűnése után egyetlen modellt, a Favoritot kínálták. Azok után, hogy 1991-ben a Volkswagen csoport kezei alá került a márka, elkezdődött az átalakulás és a növekedés. A termelés hatszorosára nőtt, a modellkínálat kibővült, mára hét típusból több, mint negyven változat vált elérhetővé a piacon. Az értékesítés középpontjában korábban csak Közép-Európa állt, mára pedig már több, mint 100 országban van jelen a Skoda szerte a világon. 2010 óta Kína az első számú piac, idén 11 hónap alatt a legyártott autók mintegy negyedét szállították hozzájuk. A hazai, cseh gyárüzem mellett mára már több országban is jelen van a Skoda, többek között Kínában, Oroszországban, Indiában, Szlovákiában, Kazahsztánban és Ukrajnában is gyártanak autókat.
Alakul ez. Kína, India, Oroszország, Kazahsztán a világ vezető autópiacai – mennyiséget itt lehet eladni, minőség az ottani autókhoz képest kiváló.
Összelegózgatunk a konszern cuccaiból valamit oszt hadd szóljon – éljenek a cseh üvegművesek. Hatszoros a növekedés és a világ felén forgalmazzák,
Három éves Octavia TSI-k itthon 2,5 millió forint alatt, a konszerntársak se sokkal drágábbak és nem külföldről behozott és nem céges autók – karrier!
Az árát én a helyedben egy alapos magyar nyelvtan és helyesírás kurzusra költöttem volna.
Nekem nem kell elmondanod. Lyukra futottál.
menőmanó a hazai autóslapok elkötelezett aggódója, neki szólt a szarkazmus (tudod ez mit jelent ugye?)
Nekem volt Fábiám, örültem hogy 2 év után megtudtam tölle szabadulni, min mondjak rolla, a jó isten mentsen meg tölle, inkább egy lhasonló kategóriás Opel, vagy Suzuki, de még a Renault Thalia is sokkal komolyabb, akár összeszerelés akár műszaki megoldás tekintetébe.
Tévedésben vagy. Ez már természetesen a legújabb szíjas TSI. Másrészt a vezérműlánc problémát is már évek óta orvosolták más beszállítóval. De természetesen a Fabia-ba a legújabb 2015-ös Polo facelift motorok kerültek, ami mind szíjas. 1.2 TSI 90LE 1.2 TSI 110LE. 2015-öt írunk okoskám.
Az a borzasztóan “megbízhatatlan” benzinmotor ugye? Képzeljétek mi lenne, ha a fél világ nem a vezérműláncon sopánkodna.