A külsőn annyira nem változott semmi, hogy a Nissan nem is tett közzé fotókat az autó elejéről
Régi névvel és egy ismerős modellel tér vissza a Nissan a hétüléses buszlimuzinok piacára. A Townstar Evalia alapvetően egyezik a sima Townstarral, a különbség a centikben és a literekben keresendő. Az újdonság sem ekte Nissan, a Renault Grand Kangoo és a Mercedes-Benz Citan/T-osztály/EQT átemblémázásával érkezik az ázsiai márkához.
Sok gyerek, kevés gyerek+nagyszülő vagy szülők+szörfdeszka felállásban is jól használható a Townstar Evalia
A Townstar Evaliát colstokkal vagy jó szemmértékkel lehet csak lebuktatni, a külsőn semmilyen egyéb változtatást nem eszközöltek, a növekedés hozadéka az opcionális harmadik üléssor. Ha csak ketten ülnek elöl, akkor 3,75 köbméteres a raktér, de ami ennél fontosabb, hogy a hét személy háta mögött is marad 500 liternyi tér. A sima Townstarhoz képest 384 milliméter a többlet, a teljes hosszúság 4,87 méter, amihez 310 centis tengelytáv társul. A Nissan kifejezetten büszke a kategóriájában egyedülállóan csendes utastérre, ami legfeljebb hármas holtversenyt jelenthet, a Kangoo és a T-osztály az utolsó csavarig egyezik a Townstar Evaliával.
Sok, de mégis kevés a konkurens. A Ford és a VW együttműködéséből született Caddy/Tourneo Connect vagy a Stellantis kvartettje (Berlingo, Rifter, Combo Life, ProAce City) lehet még opció. Házon belül a Dacia Jogger is egy alternatíva
Dízelmotoros változat nem készül belőle, aki nem csak kávézni szeretne a benzinkúton, annak az 1,3 literes turbós négyhengeres lesz a jó választás 130 lóerővel. A másik lehetőség az elektromos hajtás, ám ez inkább csak lokális használatra ajánlott. A 122 lóerős villanymotor egy mindössze 45 kWh-ás akkuból táplálkozik, a hivatalos hatótáv 265 kilométer, ami a valóságban inkább 180-200 körüli lehet, hőmérséklettől és igénybevételtől függően.
Az elektromos verzióval csak gyakori töltögetéssel kivitelezhető egy nagyobb utazás