Év Haszonjárműve díjat nyert az új Volkswagen Transporter
A Volkswagen Transporter T6 viselheti az Év Haszonjárműve 2016 címet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Míg az Év Autója díj győztesére csak márciusban derül majd fény, a 2016-os Év Haszonjárműve díj nyertese már most ismert.
A huszonnégy ország haszonjármű szakújságíróiból álló nemzetközi zsűri döntött: a 2016-os év legjobb haszonjárműve a Transporter hatodik generációja lett. Ezzel a Transporter története során harmadik alkalommal kapta meg a kitüntetést. A díjat Dr. Eckhard Scholz, a Volkswagen Haszonjárművek márka ügyvezető igazgatója vette át a zsűri elnökétől, Jarlath Sweeney-től a lyoni Solutrans közlekedési szakkiállítás és vásár keretében megtartott díjátadón.
0 hozzá értéssel nehéz is lenne.
Egy majom nem is lehet az általad felsoroltak közül egyik sem. Csak néz és vigyorog kezében egy banánnal. :-DDD
Téged meggyőzni? Eszem ágában sem volt.
Nem vagyok gyógypedagógus, és állatidomár sem. Nem értek tehát hozzád. Nézlek, és kinevetlek karikatúra. :-DDD
Nem sikerült meggyőznöd!
A hülyeségeket amiket irkálsz azt bizonyítja, hogy fogalmad sincs arról amibe belepofázol.
Ez volt az utolsó banánom kis majom, szopogasd mint a fagyit úgyis mindig visszanyal. :-DDD
Azt kifelejtetted, hogy a párbeszéd alatt egy kis srácot elvisznek a háttérben kényszerzubbonyban, aki egyfolytában azt óbégatja, hogy az autógyártás a jó és a rossz harca!
Pedig a sztori így lenne teljes.
:-DDD
Ugye, hogy magad is beláttad, micsoda butaság, amit írtál?
Látom éhes vagy.
A te észjárásod szerint egy ember csak egy típust ismer.
Láttál már banánt? Azt akár szophatod is! 🙂
Pedig el tudnék képzelni egy ilyen párbeszédet közted és egy szakértő zsűritag között:
– Számomra rendkívüli fontossággal bír a lehető legalacsonyabb károsanyag-kibocsátás.
– Mi? Há’ jól megy, nem? De. Akkor meg?
– Dehát Kempelen Úr, ez nem tréfadolog. Mi szakértőként ülünk itt és komoly döntéseket kell hoznunk. Óriási a felelősségünk.
– Hazudsz!
:):):)
[i]„Pl. azokat akik ilyennel dolgoznak vagy több hasonló kategóriás autót vezettek és ez a foglalkozásuk.”[/i]
Ezeket nevezik autós újságírónak. 😀
Kérdezzék meg az összes felhasználót? Azt, amelyik csak egyiket vagy másikat ismeri? Hogy mond véleményt a Transporterről az, aki Ducatot hajt?
Ez a banán visszanyalt. 😀
Nem szoktam a majmokat etetni mert kevés itthon a banán de azért adok kicsit kempinek.
Pl. azokat akik ilyennel dolgoznak vagy több hasonló kategóriás autót vezettek és ez a foglalkozásuk.
Az újságíró megy pár kört, tolat vele, kinyitja a csomagtér ajtót majd becsukja és megírja a hozzád hasonló „okos” emberkéknek, hogy melyik a világ legeslegjobb haszonjárműve.
Ugyan kérlek. 😀
Eszembe nem jutott, de szerencsére „azok” ott a zsűriben többnyire megdolgoztak érte, hogy ott legyenek. nem kommentmezőben firkálással. 😀
Nem, zümike, téged. Nem is értem, hogy lehet, hogy egy ilyen méltán híres és elismert ember nem foglalt helyet a zsűriben?:)
[i]„Inkább kérdeztek volna hozzáértő embereket.”[/i]
Pl. téged? :-DDD
Nem szponzorálnak. A hozzászólás korlátozása a hozzászólásokon múlik. A legújabb, Euro 6-os dízelek nem érintettek a dízelbotrányban.
„A huszonnégy ország haszonjármű szakújságíróiból álló nemzetközi zsűri döntött”
Ezen mindig röhögnöm kell!
Inkább kérdeztek volna hozzáértő embereket.
Ara azért kíváncsi lennék, hogy a többi fosvágen cikkhez miért nem lehet hozzászólni és ehhez miért lehet?
Ezekben is a csaló motorok vannak. Ráadásul még hülyének is nézik az embereket mert olyan dumával állnak elő, hogy betettek egy csövet a szívócsőbe és egyből megjavultak a motorjaik.
Akkor miért kellet 8 évet várni a csodálatos megoldásra?
Akkor dobjuk fel ezt a fosvágen cikket úgyis ők szponzorálják a hirdetéseikkel az Autónavigátort.
Elsőre nekem is pont ez jutott az eszembe. 🙂
Oszt fél év múlva potyognak a hullák a szekrényből…