Európa-szerte népszerű az új Nissan Leaf
Komoly érdeklődés van a második generációs Nissan Leaf iránt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyelőre még csak az előrendelési időszak fut a japánok újgenerációs elektromos autójánál, máris tízezer megrendelés érkezett az új modellre.
2010-ben a Nissan Leaf első debütálásakor még sokan nem gondolták komolyan a villanyautózást. A legtöbben a benzinesre és dízelre esküdtek akkoriban, az elektromos autók térnyerése viszont évről-évre egyre nagyobb a piacon. A japánok 83 ezer ügyfélvisszajelzés alapján tovább tökéletesítették a technikát, jövő év elején pedig már meg is kapják azok a tulajok, akik elsőként csaptak le a második generációra. Érdekesség, hogy a tízezres előrendelést úgy sikerült elérni, hogy az autót egyelőre jellemzően csak képeken látták a vásárlók.
Gareth Dunsmore, a Nissan Europe elektromos járművekért felelős igazgatója elmondta: "Örömmel tölt el minket a kézzelfogható érdeklődés, mely az új LEAF-et övezi a vásárlók részéről. Ez megerősíti azokat az egyedülálló lehetőségeket és az értékesítési potenciált, melyet a fejlett, mégis elérhető elektromos járművek nyújtanak az európai fogyasztóknak. Az új LEAF-fel már ma elérhetővé tesszük a Nissan Intelligent Mobility jövőjét."