„Európa legjobb vétele” a BYD kisautója az AUTOBEST szerint

Rangos díjat nyert a BYD Dolphin Európában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

30 európai ország 30 autós szakújságírója a BYD Dolphint választotta 2024-ben “Európa legjobb vételének”.

Az AUTOBEST most először választotta a BYD egyik modelljét “Európa legjobb vételének”. Összesen 4 modell jutott a döntőbe, a Dolphin a Fiat 600e, a Hyundai Kona és a Jeep Avenger felett diadalmaskodott. A szakújságírók nem csak a Dolphin kényelmét és vezetési élményét értékelték nagyra, hanem a kompakt méreteihez képest tágas utasterét is méltatták. A megfizethetőség, a hosszú garancia, a kedvező üzemeltetési költségek, a gazdag felszereltség és a fejlett technológiák szintén szerepet játszottak abban, hogy elnyerte a díjat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

9 thoughts on “„Európa legjobb vétele” a BYD kisautója az AUTOBEST szerint

  • 2023.12.16. at 11:48
    Permalink

    Többször jósolták már, hogy a kínai autók megérkeznek Európába.
    Most úgy tűnik, hogy tényleg így lesz, még az is lehet, hogy rárúgják az ajtót a villanyosításban lemaradó európai gyártókra.

    • 2023.12.16. at 12:05
      Permalink

      Ez jó vicc. Ugye japánt akartál írni?
      Amúgy a cikk nagyon álságos. Egy ismeretlen modell egy ismeretlen díjjal (mi is egyáltalán az Autobest? 🙂 ). Ettől függetlenül nem árt komolyan venni a márkát, de ha valami akkor az Atto3-at éreztem igazán átütőnek a BYD kínálatából. A Dolphin elég fapados (abszolút értelemben, nem az amúgy fapados saját kategóriájában), a Tang pedig egy kicsit oldschool (de legalább vicces a neve magyarul). Ráadásul pont a használható méretben (4.6 méter körüli, 5 személyes családi SUV) nincs is modelljük.
      Amennyire olvasom Európában az Atto3 adja az eladások oroszlánrészét.

  • 2023.12.17. at 12:40
    Permalink

    Kínai autó? Olcsó? Ne nevettesenek már! Egy 3 éves BMW I3 120 ah kenterbe veri ezt a játékautót féláron, kétharmad súllyal. Ilyet akkor sem vennék ha hozzámvágnák. Meg nehogymá egy komcsi rendszer államilag agyontámogatott termékét támogassam a vásárlással. Ehhez alkatrész, szervízháttér miegymás hogy áll? Vagy az minek is hozzá, 3 év múlva úgyis kuka az egész.

    • 2023.12.18. at 09:19
      Permalink

      „Meg nehogymá egy komcsi rendszer államilag agyontámogatott termékét támogassam a vásárlással.”

      Ha ez a kitétel csak az autókra érvényes, akkor is legyél óvatos. Az általad dicsért BMW is gyártat Kínában, és még nálunk is árulja az ott készült portékáját. 🙂

      Ha meg más holmira is érvényes ez a szemlélet, akkor végképp nem irigyellek. Ha nem is lehetetlen, de nehéz kínai alkatrész nélkül bármit megvenni.:-)

  • 2023.12.17. at 12:53
    Permalink

    Töltőkártyával, kiegészítő alkatrészekkel(szőnyegek, sárvédők napellenzők, vonóhorgok, ponyvák) szervízszolgáltatásokkal hogy áll ez a komcsiivadék? Mennyi a kötelező, a casco, a pótalkatrész meg stb, stb hozzá? Meg amúgysem olcsó, fiatal, pár éves BMW I3-at lehet venni fele annyiért, mint ez, sokkal jobb szolgáltatásokkal, pótalkatrészekkel tömött használtpiaccal( sárvédők, lökhárítók, kerekek, felnik, gumik stb, stb.)

Vélemény, hozzászólás?