A Fordnál már készülnek a kabriószezonra
Európában először érhető el hivatalosan California Special modellváltozat a Mustangból. De mit is takar a hangzatos név? Először is érdemes megemlíteni, hogy az 1968-as első CS modelleket idézi, amit viszont egy 1967-es Shelby GT kupé ihletett.
A jelenleg kizárólag kabrió karosszériával kérhető California Special könnyen felismerhető a fekete fényezésű méhsejtmintás hűtőrácsról, a vörös GT/CS emblémákról, illetve a fekete-vörös-szürke versenycsíkokról. A GT/CS feliratokat is magukban foglaló sávok az autó elejétől egészen a hátsó légterelőig nyújtóznak, és egy titkos ‘California Special’ feliratot is rejtenek, ami csak erős napfényben válik láthatóvá.
Egyedi dizájnelemekkel díszítették a California Specialt
Bent alapárasak az elöl fűthető/hűthető bőrülések, míg az ajtóburkolatokat szürke Miko velúrral kárpitozták, vörös varrással megspékelve. Az üléseken és a padlószőnyegeken dombornyomású GT/CS logó, a műszerfalon pedig karbon hatású alumínium díszítés fut végig, rajta egyedi Mustang California Special plakettel. A Ford SYNC 3 infotainment hangutasításokkal és a 8 colos központi érintőképernyőről is működtethető, amely természetesen kompatibilis az Apple CarPlay és az Android Auto rendszerekkel, az internetkapcsolatról pedig az alapáron kínált FordPass Connect modem gondoskodik.
Bent is megjelennek a CS logók
Motorikusan nincs változás. Az ötliteres, V8-as dübörög az autó orrában 450 lóerővel és 529 Nm forgatónyomatékkal. A hatfokozatú, manuális sebességváltó mellett kérhető a 10 gangos automatával is, emellett alapáron jár a részlegesen önzáró differenciálmű, viszont a MagneRide lengéscsillapítók felárasak. Ugyanakkor a California Special pontos európai árlistáját még nem mutatta meg a Ford.
Alapból 19 colos felniket kap