Itt minden az aerodinamikáról szól, a 100 km/h-át 2,17 másodperc alatt éri el, de a 300-hoz sem kell 7,37 másodpercnél több
Bizonyos szempontból kényelmes helyzetben vannak a szupersportautó gyártók. Nem szorongatják őket az emissziós normák, nem kell figyelni a praktikumra, sem a fogyasztásra, egy bizonyos szint felett még a közúti használat sem elvárás, a fogyasztói ár pedig teljesen mindegy. Ilyen paraméterek mellett született meg a Bugatti Bolide, amit kizárólag a sebességre hangoltak. Az erőforrás már régi ismerős, a Bolide hátuljában a W16-os nyolc literes, négy turbófeltöltővel megtámogatott erőforrás lapul, aminek mindössze 1240 kilót kell mozgatnia. A külső méretek impozánsak: a hossz 4,75 méter, amihez két méternyi szélesség társul, a magasság pedig már-már sorompó alatt átbújós, 99 centiméter.
Boltba járáshoz teljesen alkalmatlan, jelen állapotában rendszámot sem kaphatna, a sorozatgyártás még nincs eldöntve
Ahogyan az már sejthető, motorerőből nincs hiány. A Bugatti Bolide 1851 lóerős, ehhez pedig 1365 Nm nyomaték társul, ami azt jelenti, hogy egy lóerőnek csak 67 dekát kell cipelnie, míg egy átlagos kompakt esetében ez az érték 10 kiló körüli. A végsebesség ennek fényében párját ritkítja, ami a gyár szerint 311 feletti, persze mérföldben, ami majdnem 500 km/h-nak felel meg, ez viszont csak 110-es oktánszámú versenybenzinnel érhető el.
A szénszálas váznak köszönhetően csupán 1,2 tonna a súly, amit elképesztő 1851 lóerő mozgat nem e világi dinamikával
Egy ilyen kaliberű négykerekű vérében van a rekorddöntés, amit nem is hagyott ki a gyártó. Az álló helyből 400 km/h-ra gyorsulást, majd megállást 26,4 másodperc alatt teljesíti a Bolide, ami sokkal jobb idő a Koenigsegg Regera 31,5 szekundumos idejénél. A francia szörnyeteget a Nürburgringre is ráeresztették, ami ha nem is gyűrte fel a versenypálya aszfaltját, de megdöntötte a Porsche 919 Hybrid Evo (Le Mans-i versenyautó) körrekordját négy másodperccel.
Ízig-vérig versenyautóban érezhetik magukat a kabinban helyet foglalók, a Bolide lényegében csak versenypályán használható
A Bugatti Bolide egyelőre csak egy tanulmányautó, de a gyártó még fontolgatja, hogy egy kis szériában piacra kerül. A FIA (Nemzetközi Automobil Szövetség) előírásoknak megfelelő autónak bérelt helye lenne a versenypályákon, egy esetleges gyártásból viszont inkább gyűjtök garázsába vándorolna az a maroknyi példány, amelyek értéke rögtön drasztikus növekedésnek indulna.