Ez egy szép sárga Toyo... Lambo... Várj, mi is ez pontosan?
Ennek a GT86-osnak az anyukája biztosan azt mondta gyerekkorában, hogy
"Kisfiam, bármi lehetsz, ami csak szeretnél lenni." Mondjuk nekem is ezt mondták, de én mégsem lettem Lamborghini, ellenben ezzel a látványosan Toyota alapokra épülő "replikával". Kérdés persze, hogy mire gondolt a költő, mert ha ironikus volt a szándék, akkor telitalálat a dolog, hiszen ki ne nevetne egy jót, ha szembejönne vele ez a Lamborghini, vagy Toyota, vagy mi a fene. Bár a tulaja "Toyoghininek" hívja, nekem a "Lamboyota" sokkal jobban bejön: nézzük, mi rejtőzik a felváltva használt emblémákkal tarkított felszín alatt!
Ebből az irányból is disszonanciát keltenek a logók, valamiért nem rémlik, hogy a Lamborghini gyártott volna hasonlót
Legközelebb a csillogós sárga bevonathoz a gyári, fehér festékréteg található, az autó ugyanis a jelenlegi rikító színét matricázás útján nyerte el. Aki felnyitja a géptetőt, annak azonnal szemet szúrhat a piros téma, avatatlan szemek még akár el is hihetik, hogy van itt bármi érdekes, de nincs. A kétliteres, szívó boxermotor ugyanis tuningmentes, így 205 lóerőt és 211 Nm-t tud, természetesen a hátsó kerekeken.
A legkomolyabb módosítások az autó elején és hátulján találhatók
Jól mutatja a tulaj igényességét, hogy megrendelte autójához a "telepi pack" kiegészítőcsomagot, ami többek között AliExpress stílusú hátsó lámpákat, alacsony ellenállású, de legalább kiemelkedő hangerejű Invidia sportkipufogót és panelház-rengető mélyládát is tartalmaz.
A 18 colos fekete felni valószínűleg alapáras volt a Toyoghininél, akárcsak a hátsó szpojler, ami feltűnően hasonlít egy gördeszka-rámpára.
Bent meglepően gyárias a hangulat, nem erre számítottam
Sajnos - bár még csak 60 ezer kilométer van az autóban - a beltérben már vannak bőven használatra utaló nyomok, de ott legalább a legtöbb dolog megmaradt Toyotának. Persze, ez ismét csak nézőpont kérdése, ha ugyanis egy görbe estén bejátszanád a "Hófehér Jaguárt" a United-től a helyi szórakozónegyedben, akkor így nagyobb eséllyel fog rájönni a csaj, hogy talán nem is egy Lamborghinivel viszik haza ma este.
Gondolom senkinek sem okoz meglepetést, hogy a csomagtartóban több a "tuning", mint a motortérben
Szerencsére az eladó nem akar ámítani senkit, és bár 26.500 kanadai dollárt, azaz átszámolva körülbelül 6,35 millió forintot kér a Toyoghiniért, a hirdetés leírásában őszintén bevallja, hogy ez nem egy igazi Lamborghini, ha esetleg valakinek nem lenne teljesen egyértelmű.