Érzelmek, alázat, sikerek – Díjözön a Schiller Rent a Carnál

Fizetett hirdetés

Ügyfelek véleménye alapján tett szert komoly elismerésekre a Schiller Rent a Car

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kiemelkedően magas pontszámú értékelések alapján kapott elismerést a Booking.comtól és a Rentalcars.comtól a Schiller Rent a Car. Az üzletág igazgatójával és a cégcsoport marketingvezetőjével (egyben harmadik generációs tulajdonosával) beszélgettünk.

A Schiller Autó Család több mint autókereskedés és márkaszerviz hálózat. Szolgáltatásaik között hatalmas szerepet játszik a 2007 óta működő, alig 100 autós flottával startolt Schiller Rent a Car, mely mára csúcsidőszakban 500 autós parkkal szolgálja az ügyfeleket. Azokat, akik véleménye alapján már tavaly is elnyerték a Rentalcars.com közönségdíját, és amit különleges módon idén is megszereztek. Emellett a Schiller Rent a Car két irodája a Booking.com értékelései alapján is meglehetősen magas, sőt, a belvárosi iroda 9 pont fölötti értékelést kapott, mely szintén kuriózum az autókölcsönzők között. A frissen átadott díjak különlegességéről, a vállalat működését megmagyarázó technikákról, érzelmekről, történetekről Székely Györggyel, a Schiller Rent a Car üzletág igazgatójával és Schiller Márkkal, a cégcsoport marketingvezetőjével, harmadik generációs tulajdonosával beszélgettünk.
Mióta és miként működik a Schiller Rent a Car?
2007 óta működik a Schiller Rent a Car, és az elmúlt 13 évben folyton dolgoztunk a részleteken, de Gyuri foglalta ezt olyan rendszerbe, hogy ezek az eredmények most önmagukért beszélhessenek. A díjakon látszik az a nagyon komoly elkötelezettség, amit Autó Családként is vall a cégcsoport, miszerint az ügyfelet családtagként kezeljük, és úgy szolgáljuk ki, mintha csak a legkedvesebb rokonunk lenne. Itt a Rent a Carban úgy tűnik, hogy az ügyfelek szemében is így van, ami célt kitűztünk, az tökéletesen megvalósult. Az ügyfelek díjazták mind a Rentalcars.comon, mind a Booking.comon, hogy milyen minőségű személyreszabott szolgáltatást kaptak. Ezek elég komoly elismerések, miután elég egy rosszabb vélemény és ez a szám már el is hasal - fejti ki Schiller Márk.
Mit jelent számotokra ez a három igencsak különleges díj?
A Rentalcars.com díja azért is hatalmas elismerés, mert ebből egyet osztanak ki évente országonként. Pici pikantériája az ügynek, hogy a Rentalcars ügyfelek által legjobban elismert autókölcsönző díját a repülőtéri lokáció tekintetében úgy kaptuk meg, hogy a reptéren konkrétan nincs on airport irodánk. Ez a díj nincs kategóriákra bontva, minden kölcsönzőt ugyanolyan szinten kezelnek, és ebből a díjból csak egy van és ezt tavaly is mi kaptuk meg. A díj képviselője mondta el, hogy nem volt még olyan a történelmükben, hogy egymás utáni években ugyanaz a kölcsönző kapja meg egy országban, arra pedig végképp, hogy nem nemzetközi franchise alapokon nyugvó kölcsönző kapja. Ez adja meg a különleges értékét ennek a díjnak, valamint az, hogy nem egy bizottság dönti el, ki kapja, hanem számok alapján dől el, amiket az ügyfelek véleményei alkotnak. Nagyon komoly elkötelezettség, lojalitás és alázat van a munkatársainkban. Pontosan tudják, hogy a cégért és az ügyfelekért dolgoznak, ez egy nagyon jó csapatnak és egy családnak az eredménye, és ez a Schiller Autó Család. - mondja Schiller Márk.
Hirdetés
Ez egy nagyon komoly fejlődésnek az eredménye - folytatja Székely György. Néhány éve eltökéltük azt, hogy meg fogunk határozni egy új sztenderdet, ami a céljainkkal teljesen harmonizál és azonos. Itt elsősorban az a kitűzött cél, hogy Magyarországon a nem nemzetközi autókölcsönzők sorában mi legyünk az elsők, a piacvezetők, és ez önmagában egy nagyon komoly kihívás. Itt álmodtunk egy picit arról, hogy behozunk nemzetközi franchise elemeket, követelményeket, melyeket szeretnénk hazai cégként teljesíteni, amik alapján működik egy nemzetközi autókölcsönző hálózat. Ez egy nagyon magas sztenderd érték, hiszen sok ponton mérik az ügyfelek elégedettségét. Az ennek való megfelelés egy olyan kihívás volt, amihez nekünk kellett igazítani a személyzetünket, a munkatársaink tudásszintjét és az ügyfelek felé mutatott magatartását. Ehhez arra is szükség volt, hogy a cégcsoporton belüli változásokat lekövetve megpróbáljunk egy olyan háttérszervezetet kialakítani, ami illeszkedik, integrálható, mivel nagyon sok közös pontja van a mi működésünknek. Itt elsősorban a járművek beszerzése, üzemeltetése és karbantartása tekintetében van nagyon nagy előnyünk a Schiller Autó Család által, mert egy olyan komoly szolgáltatási alapot kapunk, amire építeni tudunk.

A Schiller Flotta Kft. “Mobilitási megoldások szeretettel.” szlogenjéhez kimondottan illeszkednek a Rent a Car terület minőségi eredményei.

Nagyon köszönöm a csapatnak az elkötelezett munkát és hálás vagyok minden egyéni erőfeszítésért is, hisz ne feledjük el, hogy személyes ügyfélszolgálat esetében az alázat és elkötelezettség nélkül elképzelhetetlen lenne ilyen kimagasló eredményeket elérni. A csapat folyamatosan bizonyítja összetartását és ez segít minket abban, hogy első legyen a minőségi ügyfélkiszolgálás. Gratulálok Gyuri csapatának és nem szűnő lelkesedéssel megyünk előre és folytatjuk az építkezést. - emelte ki Borbély Zoltán Milyen állapotúak az autók, mennyire tartják frissen a parkot?
Jellemzően egy-másfél év a flottában tartás ideje, ezzel abszolút elértük a nemzetközi szinteket. 30-35 ezer kilométer az átlagfutás, de a kisebb kategóriákban nem feltétlenül érik el ezt az autók, hamarabb cserére kerülnek. A nemzetközi követelményrendszer 25 000 kilométert jelöl meg csereperiódusonként, ami az ezt követő autókölcsönzők számára évi kétszeri autóbeszerzést jelent. A mi esetünkben egy sajátságos felépítése van a rendszernek, cégcsoporton belül szerezzük be az autókat és szervizeltetjük, valamint azok eladásáról a Schiller Használtautó Dráva utcai telephelye gondoskodik. Ezek a pontok egy nagyon jól behatárolható kört rajzolnak ki, lényegében a teljes cégcsoport technológiai és műszaki háttere így mögöttünk van.
Mennyi autóval dolgozik a Schiller Rent a Car?
Jelenleg 320 autó van a téli időszak miatt, a tavaszi időszakra 380-400 autóval tervezünk, de tavaly a csúcsszezonban már 500 autóval dolgoztunk, és most vagyunk épp egy beszerzés vége felé, amit éppen átrajzol a nemzetközi járványhelyzet. 2020-tól átálltunk az ügyfelek igényeit még jobban lefedő beszerzési rendszerre, hiszen ez is egy fontos része annak, hogy elégedett ügyfeleket tudjunk magunkénak. Odafigyelünk a visszajelzéseikre, és ez is befolyásolja az autóparkunk nagyságát. A bizalom nagy szempont ebben az esetben, és ehhez egy olyan műszaki háttérre van szükség, ami csak úgy hozható, ha új és magas minőségű autókkal állunk az ügyfelek rendelkezésére.
Mik a jövőbeli tervek?
Nehéz megmondani, hiszen eljutottunk a hazai legjobb autókölcsönző célkitűzésünkig. Nagyon fontosnak tartjuk azt, hogy a nemzetközi piacon is megismerjék a nevünket, és pont ezeknek a díjaknak köszönhetően valamilyen szinten már meg is történt. A fejlődésünket ezek a visszajelzések megerősítették, és nekem személyes álmom az 1000 darabos flotta, ami az eddigi darabszámokban való fejlődést tekintve nem tűnik lehetetlennek a közeljövőben.

Ez nem egy One Man Show, ez egy nagyon komoly csapat-performance, amiben egy olyan vállalat adja a biztos hátteret, mint a Schiller Autó Család.

Fontosnak tartom kiemelni, hogy a vállalat sikerében hatalmas szerepet játszik, hogy a vezetők napi szinten jelen vannak az irodában, és nem ellenőrző céllal. A Schiller család mindhárom generációja köztünk dolgozik, mert magukénak érzik a céget és az elért sikereket. A munkánkban vannak érzések, van alázat és van tisztelet, és ez az, ami a technikán és az emberi tudáson túl fontos. Aki szeret nálunk dolgozni, azt szeretni fogják az ügyfelek is, és a Booking.com, valamint a Rentalcars.com díjai éppen ezt tükrözik vissza - zárja a beszélgetést Székely György.
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?