Értelmetlen torlódást okozott a lombozás
Miért kell a reggeli csúcsban dugót okozni?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A dugó kiszámíthatatlan és így sokszor elkerülhetetlen, pláne, ha értelmetlennek tűnő okozói is vannak.
És itt egy mai példa is: vagyok olyan mázlista, hogy munkahelyem és otthonom között alig 5 kilométert kell ingáznom. Kocsival ez még reggel is negyedóra alatti idő, rendszerint, ma viszont már a Könyves Kálmán körútra kikanyarodva láttam, hogy nem így lesz. Következett mintegy 3 kilométernyi araszolás, elsőre el is készítettem az elméletemet, iskolakezdés után már nem engedhetem meg, hogy a munkaidő elejét célozzam meg a beéréssel, jóval előbb kell indulnom, akkor még kisebb forgalomban, hamarabb beérek. Aztán már a Hungária körúton, a Salgótarjáni utca környékén láttam, hogy a belső sávból mindenki szépen húzódik kifelé, magyarán ismételten nem magától lett dugó. Hamarosan meg is láttam az okot, a közterület-fenntartók egy traktoros kocsival gallyaznak. Naivan felmerül bennem a kérdés: nem lehetne esetleg a város forgalmát és életét a reggeli 8:30-9:00 közöttinél kevésbé zavaró időpontot találni erre? Ezen kérdést az ilyen munkákért felelős, budapesti Főkertnek is elküldtem, hiszen nyilván van, általam át nem látott oka a munkába menetel idejére időzített elválasztó-sáv karbantartás általi dugóokozásnak. Amint választ kapunk, közzétesszük!
ebben meg tökéletesn igazad van! mármint hogy legkésőbb 8:00-ra a dolgozók 99%-nak a munkahelyén kellene lenniük.Állat volt látni mikor Ausztriában voltam hogy a faluk utcáin embert nem lehetett látni munkaidőben, a kisvárosokban meg akkora forgalom volt mint itt egy mezővárosban.Volt olyan község ahol azt sem tudtam nyitva van e valami, mert az utcákon senkivel nem találkoztam..
Rá egy évre meg Magyarországon nyaraltunk, és rémes volt azt látni mennyien ténferegnek az utcákon napközben (főleg borsodban..)
„…miért nem lehet az igazoltatásra megállítandó autósokat a következő parkolóig, kisebb utcáig kísérni…”
Pontosabban, a „leintett” autósnak -mert ugye, az ilyen esetek a mögötte haladó járőrautóból történő jelzésre történik- miért kell a főútvonalon megállnia? Met nyugodtan lefordulhatna a következő mellékutcán.
A képek tanúsága szerint roppant dugó lehetett, telített mindhárom sáv! 🙂
Ráadásul, ez csak egy fél sávot zár le, értelmes autósok egy kis összehúzódással fent tudnák tartani a 3 sorban való közlekedést!
8:30-9:00 óra között normális munkahelyen már bent vannak, nem az utakat koptatják.
annyit mondanék csak , ha itt éjjel csinálnának minden munkát, akkor az lenne a baj.
A postás miért nem 2-3 műszakban melózik?Mert akkor mindenkinek jó időpontban jönne..
Vagy a közszolgálati irodásk (víz, villany, gáz stb…) miért úgy van nyitva mikor mindenki dolgozik, és azért hogy oda jussunk szabit kelljen kivenni?
És sorolhatnám…
Nem az időponttal van gond szerintem…
Sajnos minden rossz dolgot „behoznak” pénzbehajtó törvényhozóink de pozítív dolgot nem!!!Például külföldön karbantartó munkákat ÉJJEL végeznek, és CSAK egy éjjel. Itt nappal és a magyar mentalitás és munkamorál szerint.
Továbbá, ha soföröknek mondhatnám…Trabantból egyből Merci, Ferrari,–ba szálltak de agyban maradtak a papírjaguárban!!! Ha nincs pénzük elutazni ,de legalább filmen nézzék meg görög, olasz,…társaikat hogyan vezetnek !!!
lehetséges hogy ha nem ilyenkor csinálnák, nem vennénk érszer hogy dolgoznak 🙂
A csúcsidőben történő egyszerű munkavégzés okozta dugók nem csak a fővárosban vannak, hanem más egyéb utakon is (pl autópálya).
A keresztezodesben ragadt autostarsaink meg mindig sok gondot jelentenek ahol nincs sarga csikos felfestes. Az egy dolog hogy benak, de tapasztalataim szerint meg sem probalnak megszunni akadaly lenni. Csak szetteszik a kezuket es tetlenul vegignezik, hogy foutvonalon egy savot, vagy egy keresztezo mellekutat kompletten blokkolnak.