Érte jön vagy házhoz vigyük?
Fizetett hirdetés
Élelmiszer webáruházhoz is vezethet a navigáció
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új szolgáltató, új szolgáltatással Budapesten! A Drive in Store az interneten rendelés és a személyes vásárlás előnyeit ötvözi, a fővárosban hamarosan emissziómentes kiszállítással is.
Komolyabb elektronikai berendezéseket, laptopot, fényképezőgépet, vagy akár mozijegyet egyre többen rendelnek az interneten keresztül, s vannak olyan eretnekek, akik már tejet, kenyeret is monitor mögül vásárolnak. Ma még talán furcsának tűnik ez, pedig a legtöbben nem naponta vesszük meg a zacskós, rövid lejáratú tejet, hanem kartonban, tartósítva vásároljuk. Akkor pedig miért ne lehetne akár az interneten keresztül? Ráadásul, ha észérvek alapján végiggondoljuk, semmilyen érv nem szól amellett, hogy ne a monitor mögül vásároljunk. A vásárlási lista megírása után vagy akár helyette csupán néhány kattintás a már 1 éves, de viszonylag új szolgáltatónak számító Drive in Store rendszerén keresztül a „bevásárlókosár” összeállítása.
Egyelőre persze kevesen szánják rá magukat, hogy ne a sarki közértben, ne a kézbe fogható kiflit, almát, zacskós tejet vagy friss húst vegyék meg. Számukra alternatíva a hagyományos webáruházak előnyeit a boltokéval egyesítő Drive In Store, mely lehetőséget kínál az interneten rendelt áruk helyszíni átvételére is. Így a vevők személyesen győződhetnek meg a rendelt áru minőségéről. Rendszerint nem szoktak kivetni valót találni, így zömük az első vásárlásnál tapasztalt pozitív élmények birtokában, a későbbiekben már a házhozszállítást részesíti előnyben, pláne, hogy jövőre már elektromos járművekkel tervez kiszállítani a webáruház. Mindez kényelmes, hiszen nem nekünk kell pakolni a bevásárlókocsiba, cikázni a sorok között – ami mondjuk egy hosszú hétvége vagy ünnep előtt akár órákban mérhető időmegtakarítást jelent, s közben a „Vegyünk ilyet is, olyat is!” nyavalygásoknak, de még saját elcsábulásunknak sem leszünk kitéve. Látjuk továbbá folyamatosan, hogy mi kerül a kosárba, az mennyibe fog kerülni a kasszánál.
Nem csak a vásárlás gyors, a kasszánál sem lesz sor, s panasz nem csak a vásárlás gyorsaságára, az elérhető árukínálatra sem lehet. A Drive in Store mintegy 10 ezer terméket kínál, melynek negyede már a rendelést követő 2 órán belül elérhető a raktáráruháznál, de a 18 óráig leadott rendeléseket gyakorlatilag bármely áruval már másnap déltől átadják vagy kiszállítják. Az árak biztosan nem módosulnak a rendelés leadása után, de egyébként sem sokat. Szemben a nagyobb hypermarketek szokásával, a Drive in Store sosem alkalmaz akciós árakat, hatékony működése folytán mindig a legkedvezőbbeket kínálja, így nemigen futhatunk bele abba, hogy az előző héten vásárolt termék jelentősen drágább lett, de persze abba sem, hogy a múlt héten vásárolt sajtot esetleg nem találjuk. A webáruház átlátható, kereshető. Nem csak termékei, hanem maga is - a NaviPro GPS rendszerén keresztül, ami egyúttal oda is irányítja az autóst, ha még félig maradi módon, nem a kiszállítást választaná.
“új szolgáltatással Budapesten”
Mi ebben az új ???
De ha már igen..akkor a hiper.hu régebb van….