Nem mintha a sima Raptor nem lenne elég erős, a 3,5 literes V6-os EcoBoost motor 450 lóerős
Amerika legnépszerűbb autója immár a 14. generációnál tart, a három éve futó modell a 2024-es modellévre megújult. Számos ponton végzett igazítást a Ford, avatott szemek könnyen azonosítják a megváltozott frontrészről az új modellt, de a Ford az oldalra is nyitható platóajtóra a legbüszkébb. Természetesen a 2021 óta futó Raptor változat is megújult, de az igazi presztizskérdést a Raptor R jelenti.
Eddig kereken 700 lóerős teljesített a Raptor R, az ígéretek szerint a 2024-es verzió ennél is erősebb lesz
A Fordnál elég messzire gurult a gyógyszer, amikor 2022-ben bemutatták az R variánst. A platós orrába a Shelby-féle 5,2 literes kompresszoros V8-ast faragták, illetve nagyon komoly erősítést kapott a futómű, így gyakorlatilag egy tereprali képes szörnyeteg született. A Ram ezt nem nézhette tétlenül, piacra dobta a 6,2 literes kompresszoros motorral szerelt TRX-et, a 707 lóerős pickup hajszállal erősebb lett a Fordnál. A frissítés keretében visszavág az F-150, az ígéretek szerint 700 lóerőnél is erősebb lesz az új verzió.
A futóműben nincs kompromisszum, el kell viselje, ha ugratnak a bő kéttonnás pickuppal
A Raptor R persze nem olcsó mulatság, átszámítva körülbelül 40 millió forintba kerül, de ezért az összegért cserébe egy terepjárót, egy sportautót, egy családi autót és egy teherhordót adnak. A két cég között javában zajlak annak a bizonyos testrésznek a méregetés, így valószínűleg a Ram nem hagyja szó nélkül az új Raptort.
Nincs új a nap alatt, tavaly is az F-150 volt a legnépszerűbb autó az Egyesült Államokban, 654 ezer példány kelt el