Kicserélték a karosszériát az A oszloptól előre, több levegőt kapnak az új motorok
Tágas, akár hétszemélyes utasterével és 127-150 lóerős dízelmotorjával rengeteg vásárlót győzött meg a Chevrolet Captiva, de a bemutatása óta eltelt négy év alatt sok minden történt. Az új vetélytársak mellett a cég is arculatot váltott, így rögtön ehhez is hozzáigazították a megjelenést. Ez egy, minden eddiginél nagyobb méretű Chevrolet hűtőrácsot és márkajelzést jelent a kocsi elején, és az ilyenkor kötelező érvényű új felnik (17-19 col) és hátsó lökhárító is elkészült. LED-es irányjelzők kerültek a külső tükrökbe, és az első sárvédőkön is élesebb a domborítás az eddiginél. Az A oszloptól hátrafelé nem nyúltak a lemezekhez.
Alapáron jár majd a 17 colos felni az autóhoz, belül is jobb anyagokat kap
A legnagyobb újdonság a korábbinál vízszintesebb motorháztető alatt rejtőzik. Teljesen új a motorkínálat, az alapmotor egy 2,4 literes benzines, változó szelepvezérléssel és 171 lóerős teljesítménnyel. A dízelmotor immár 2,2 literes lökettérfogatú, gyengébb változata 163, az erősebb 184 lóerő teljesítményű. Alapáron hatfokozatú, kézi kapcsolású váltókat adnak a négyhengeresekhez, amelyet felár ellenében szintén hatfokozatú automatikus váltóra cserélnek. Az érdeklődés hiánya miatt törlik a kínálatból a V6-os változatot. Az utastérben szintén minőségi ugrást ígérnek, igaz erről még nem adtak közre képet. Aki kíváncsi a Captiva megújult belsejére, az várja meg a Párizsi Autószalonon esedékes bemutatót. 2011 Tavaszán kezdik meg a megújult Captiva európai forgalmazását.
Nem,dehogy,csak nincs momentán 17 millám egy x5-re.Hehehehe!
üdv.: Rozi
Csak nem Chevrolet-kereskedő vagy? 🙂
Lehet fanyalogni,lehet okoskodni,le lehet nézni,de attól még egy jó kis darab.Tele extrákkal,esztétikus,markáns,karakteres,nem összetéveszthető mással,egyéni,sajátos arc.Az áráért bőven méri a szolgáltatásait,megelőlegezte a jattot is.Jól áll neki az öltöny,de a farmer is,beparkolhatsz az opera elé is,de a legnagyobb sárban is kiviheted az unokákat a lovardába. Csendes,dinamikus,rendkívül komfortos,kategóriájában alacsony fenntartási költségű,minőségi anyagokból.Nem státusz szimbólum,/miért is nem?/széles rétegnek is elérhető luxus.Nem kell szeretni,egyszerűen csak tudomásul lehet venni. Rozi