Erős évet zárt a Mazda
Sikeres volt a 2014-es év a Mazdánál
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az elmúlt két évben folyamatosan növelte európai eladásait a Mazda. A siker a versenyképes termékskálának köszönhető.
A Mazda mára Európa egyik leggyorsabban növekedő autógyártójává vált, melyet a versenyképes modellpalettájának köszönhet. A Mazda3 és Mazda6 hazánkban is igen keresettek, idén pedig három új modell is érkezik. 2014-ben az európai piacon 19 százalékos növekedést ért el a japán autógyár, összesen 175 028 autót értékesített. A Mazda Europe alelnöke, Martijn ten Brink elmondta: "Ez sorozatban a második évünk Európában, amikor közel 20 százalékos növekedést értünk el."
Tavaly a leginkább keresett modell a CX-5 volt, közel 58 ezer darabot értékesítettek belőle, a Mazda3 pedig a második helyen áll 50 ezer eladott példánnyal. Valószínű, hogy az idei év is hasonlóan sikeres lesz, hiszen a frissített CX-5 és Mazda6 modellek mellett érkezik az új Mazda2, a CX-3 crossover és az MX-5 Roadster. Országos szintre lebontva a tavalyi eladásokat, Németországban és Angliában talált gazdára a legtöbb Mazda.
Volt már Német, Francia, Japán autóm is, de a Mazda volt a legmegbízhatóbb, legkevesebbet kellett szervizbe vinnem. Ráadásul alapból benne van sok olyan extra, amit a Németek csak plusz pénzért tesznek bele az autóikba.
A Mazdának anno a Comprex diesel sem jött be, pedig alapjában véve -újként- jó motor volt.
Szerintem csak te vicsorogsz kínodban. Rajtad kívül senki nem bizonygat itt ilyen görcsösen semmit. Kár magadat fárasztani, senki nem vitatja, hogy a Mazda remek autókat gyárt. Pont olyan remek autókat, amilyeneket az egyes kategóriákban játszó összes konkurense. Van amikor kicsit még jobbakat is és bizony van, amikor meg kevésbé jobbakat. Jól van ez így.
Mondjuk a Wankel motor nem igazán jött be a Mazdának, de az egy egészen más tészta. 🙂
Nagyon hiányolom az igazi sportos variánsokat.
Remélhetőleg ezt a lukat is hamarosan betömi a Mazda.
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy a Japánoknál nem volt probléma a kihegyezett motor. Nem a tartósság hanem a környezetvédelmi előírások okozták a gondot.
Miért? Melyiktől függött?
Minden bizonnyal. A Mazda már a Bibliában is benne van, de egyes hírek szerint az ősrobbanást is a Mazda legújabb korabeli fejlesztései váltották ki, így aztán az univerzumban is a Mazdáé minden érdem.
Azt hallottad, hogy a Napban is Mazda reaktor dolgozik? Attól olyan fényes.
Valószínű azért, mert a Mazda is változott 🙂
Hogy változik a világ. 10 éve még pont az ellenkezőjéért lihegtek a netes fórumok tudorai! 😀
Nekem ez a hozzáállás szimpatikus tőlük. Nagyobb motor, kisebb lóerő egyenlő tartósság és megbízhatóság.:)
” Tizenkilencre lapot kértek ” és bejött nekik , szerencsére . Ha ez nem jött volna , akkor a Mazdának annyi , legalábbis így kommunikálták . És érdekes módon nem csak a ” downsizing ” erőltetésével lehet sikert , emisszió és fogyasztás csökkenést elérni az autógyártásban .
Szerintem azt, hogy szépek, megbízhatóak és jó áron adják őket:)
Abszolút potens termék skála. Nem a legpotensebb, de mostanában valamit igen jól éreznek a Mazdánál a célközönségük elvárásaiból.