Épül minden idők legmenőbb Priusa
1000 lóerős Priust épít egy amerikai műhely
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az amerikai ARH műhely emberei kéjes vigyorral és vészjósló kacagással estek egy 2-es Priusnak flexszel, hogy valami igazán durvát építsenek belőle.
A Toyota Prius (főként annak második generációja) minden, ami az izgalmas autózás ellentéte. Ennek a teóriának a legnagyobb hívei az amerikaiak, bár legalább annyi fut a Prius különböző generációiból az államokban, mint izomautóból, Amerika minimum fele elítéli a Toyota hatékony hibridrendszerével működő buborék külsejű Priust. Mondjuk nem csak ők, de a Grand Tour stábja is annyira rühelli, hogy lezúzott Priusokon hirdették a műsort, de van aki náluk stílusosabban gyűlöli, például az ARH műhely, akik inkább valami izgalmasat faragnak belőle.
Kikapták a komplett hajtást egy második generációs Priusból, de tulajdonképpen minden mást is, csak a külső héj maradt meg. Alá egy csővázas keretet építettek, mivel új lesz a motor. Nem is akármi, a Demon érkezéséig a legerősebb újonnan vásárolható amerikai autó, a Dodge Challenger Hellcat 6,2 literes V8-asa. A vasat 1000 lóerő környékére húzzák majd, amivel a normál (gyárilag 195/55 R16-os abroncsot hordó) hátsó kerekek nem tudnának mit kezdeni, ezért extra széles gyorsulási versenygumikat kap a PriuSRT8. Nagy valószínűséggel ez már közútra sosem léphet, gyorsulási versenypályákon viszont borsot törhet nagyon sok vas orra alá.
Végre egy Priusz, amiben normális motor duruzsol. 🙂
Már csak a külsején kellene módosítani, mert gyári állapotában az is borzalmas!
Így készíts autóból hulladékot!
Tipikusan amerikai feltűnési viszketegségben szenvedő lehet ez a műhely. Akinek nem tetszik a Prius nem tetszik, szíve joga. De amit ezek művelnek vele 5 perc figyelemért az kicsit túlmutat a józan ész határain. Majd ha olyan autókat tudnak gyártani, mint a Toyota vagy a Lexus komolyan veszem őket, addig nem. Maradjanak csak a csörgő-zörgő legendásan megbízható amerikai „izomautóiknál”, amik nemhogy a japán vagy európai konkurenciáik nyomába sem érhetnek soha, de még a Koreaiakéba sem 🙂 !
„bírom” ezeket az átépítéseket. Amikor még csak nem márkán belüli motort raknak bele, hanem tök mást, irrelevánst az adott modelhez képest. teljesen elveszíti jellegét a külső váz, a modell aki megkapta a motort. lélektelen,jellegtelen, egy wc bódéba is rakhatták volna a v8-cat, az is ugyanennyire lenne érdekes.