Németországban várja új tulajdonosát a világ egyik legkülönlegesebb Ferrarija. A
Prototipo Enzo éppen tíz esztendeje, 2000-ben épült, és minden Ferrari Enzo, valamint 599 GTB Fiorano ősének számít. Amint a képek tanúsítják, igazi öszvérről beszélhetünk, de a toldozás-foltozás jelen esetben értéknövelő tényező, nem pedig szőrszálhasogató kritika. Az M3 alvázszámú kocsi a 348-as típustól örökölte az elejét, míg a hátsó traktus az F355 adománya, akárcsak az utastér legtöbb alkatrésze. A tengelytávolság drasztikus növelésére az 1991-es Formula-1 versenyautó motorja miatt volt szükség, a
680 lóerős, 12 hengeres szerkezet ráadásul közel 30 lóerővel bizonyult erősebbnek, mint később a széria Enzo V12-ese – az erőforrás ismeretében már érthető a kipufogók szokásostól eltérő kivezetése is. Az autó vételáráról nincsenek pontos információk.