Ha nem tudod, hogy milyen érzés, amikor a mindösszesen 991 köbcentis és 45 lóerős, kétütemű Wartburg motornak kell egy 2,5 tonnás össztömegű teherautót cipelni, akkor valószínűleg nem igazán dobogtatja meg a szíved ez az öreg, ám ránézésre kiváló állapotnak örvendő Barkas. Pedig már egyértelműen gyűjtői darab a szocialista éra mindenese, amely karosszériaváltozattól függően lehetett kisbusz, furgon, vagy épp pickup is. A Használtautó.hu oldalon felbukkant, 5,4 millióért hirdetett példány a három verzió közül a legutóbbi, ami megannyi érdekes kihívást is rejt, ha korrekt állapotban szeretnéd tartani, netán restaurálni. A plató ugyanis rengeteg ritka, nehezen beszerezhető alkatrésszel rendelkezik, ráadásul jelentős része fából készült. Elsőre tehát hátborzongatónak tűnhet az 5,4 milliós ár, ám amennyiben egy erősen rozsdás, netán hiányos, rossz állapotú példányt szeretnél visszahozni erre a szintre, úgy az szinte biztosan többe fog kerülni a végére. Persze, minden annyit ér, amennyiért valóban el is lehet adni, így a kérdés továbbra is nyitott: szerinted akad majd olyan vevő, aki meg is adja érte az 5,4 milliót?
Nem OT-s, túlzott az ár.
Szerettem a platón ülni a szedd magadtól hazafelé; földúton vezetni gyerekként 🙂