Nem hivatalos grafika a 2018-as Nissan GT-R-ről - ilyen lehetne az ikerturbós V6-ostól megfosztott sportkocsi (Forrás: Wild Speed)
Gareth Dunsmore, a Top Gearnek tett nyilatkozatában mondta el, hogy
„a gyárnak jelenleg nincs elég kapacitása egy elektromos GT-R-t építeni, azonban nem látom semmilyen technikai akadályát, hogy az elektromos autók technológiáját teljesítményautókba is átültessük a jövőben.”
Dunsmore azt is elárulta, hogy a Nissan nagylelkűen áll hozzá a sportos elektromos autókhoz, mint a Leaf RC koncepció, de egy esetleges GT-R EV is
„világverő” lehetne. Ha valóban elektromos változat készülne a GT-R-ből, legnagyobb riválisa az ugyan jóval tágasabb, de hasonlóan fürge Tesla Model S lenne, amit nem könnyű megszorongatni a maga piacán. Várjuk a fejleményeket.
350- 400-at nem, de én a “fentebbről” beszéltem, ami 200+, hogy értsd 200km/h tól feljebb 🙂 és, ami még belefér a hosszabb egyenesekig nyilván…de ez csak a pályanapon, németeknél 330-al is mehetnek nyilván.
Pályanapon meg sem tudod közelíteni a szuper sportkocsik végsebességet, hiszen mindig jön egy kanyar.
Ezek nem F1-es autók, ahol közel 300-at (esetleg többet) mennek a célegyenes végén, a sofőrökről nem is beszélve. 😀
A GT-R most is majd 2 tonna, de hát Kazutoshi san megmondta, hogy nem a súly, hanem a kerékre ható dinamikus terhelések számítanak és eléggé bejött 😀
a tesla-ból kiindulva, a gyorsulás jó. viszont fentebb már elfogy nagyon -a szupersportokhoz képest- (máskérdés, hogy “fentebb” max a németeknél lehet, pár km-en kihajtani meg pályanapokon). plusz a töltés idő és az 500km-es hatótáv, nyilván nem padlógázon megy 500km-et, mondjuk annyit a benzinesek sem tudnak…..szóval, lehet értelme végülis, de nem lesz egy könnyű versenyző 🙂