Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

5 thoughts on “Embléma evolúció: Audi, Ford, Toyota

  • 2021.05.23. at 09:03
    Permalink

    Kellen még dolgozni a cikken mert nagyon kusza, pl a Ford rész úgy kezdődik, mintha kimaradt volna egy (vagy több) fejezet.

    Ha már Audi, érdemes ellátogatni a zwickau-i August Horch Múzeumba, ami a teljes Auto Union és a Trabant történetét dolgozza fel (pl van egy szép stand ahol a hatalmas négykarika előtt a négy márka egy egy büszkesége parkol).

    Van a Múzeumban sok minden, Horch irodájától egy Art Deco autószalonon át II VH előtti versenylegendákig (pl a 16 hengeres GP szörnyek), aztán a háborús rombolás és a Trabant gyár története (a DKW alapú IFA F9 től a Trabantokon át a DDR lifeystyle-ig, de van pl Duroplast gyártósor és nosztalgia nyaraló ,faház kempingszékkel amit nálunk is sokan ismertek). Külön tetszett hogy volt egy terem ahol a VW csoport összes márkamúzeumát bemutatták ( http://egzostive.com/horch-museum-together/ ), egy csomó új helyet találtam az európai portyázásokhoz (pl Karmann múzeum).

    Szerintem az egész VW konszern legjobb múzeuma az August Horch Museum (beleértve az Audi Fórumot és az Autostadt élményparkját is), és nem csak az Auto Union történetét mutatja be, de úgy általában véve nagyon jó keresztmetszete Németország elég viharos 20. századi történetének.

Vélemény, hozzászólás?