Gyári állapotában nem a dinamika a Jimny erőssége, de egy turbóval lehet rajta segíteni (Forrás: Carwow)
Egymástól jelentősen eltérő autókat állított rajtvonalhoz a brit
Carwow. A trió legérdekesebbje a Jimny, a méghozzá az ezüst színű, az ugyanis turbós. A gyári 1,5 literes négyhengeresre szereltek feltöltőt, ezáltal 165 lóerőre nőtt a maximális teljesítmény, a nyomaték 195 Nm. A másik Suzuki terepjáró egy széria Jimny, a másfeles motor 102 lóerős, ezzel konfigurációval 1035 kiló a tömeg, a turbós változat ennél mindössze 55 kilóval nehezebb.
Japánban a kei car kategóriában indul a Jimny, ezért keskenyebb és rövidebb a globális változatnál, motorja 658 köbcentis, turbóval kiegészítve
A két japán modell elnáspángolására egy Peugeot 205 GTI-t hoztak, ebből is a nagyobb motoros verziót. Az 1,9-es négyhengeres 128 lóerőt teljesít, ezzel a súly/lóerő arány szinte teljesen megegyezik a turbós Jimny értékével, noha a 161 newtonméterrel alatta marad. A francia kisautó a csapat legkönnyebje, mindössze 860 kilót nyom.
Már a rajt után látszik, hogy szívómotoros változat nem tud beleszólni a versenybe, ellenben a turbós Jimny nagyobb előnyre tesz szert. A Peugeot nem hagyja magát, a táv felétől gyorsan fogy a Suzuki előny, végül a terepjáró győz, de csak néhány tized másodperc különbséggel. A visszavágón jobban kapja el a rajtot a 205, ennek köszönhetően győzelmet is arat, ahogy a harmadik kör is a franciáé. Az utolsó számban repülőrajttal indul a mezőny, ami szintén a Peugeot-nak kedvez.