A mai teljesítmények már az évtizedekkel ezelőtti sportkocsikkal is felveszik a versenyt
A sok száz lóerő manapság autóipari kényszer, a rettenetes tömegűre hízott négykerekűek normális mozgatásához már legalább 200-300 lóerő szükséges. Egészen mások voltak a dimenziók 1997-ben, amikor az első vízhűtéses 911 piacra lépett. A 3,4 literes alapmotor 300 lóerővel bírt, a csúcsot jelentő Turbo S az ikertubós 3,6-os boxermotorból 450 paripát préselt ki, ezzel 3,9 szekundum alatt érte el a százat.
A decens szárny és a felirat jelzi, hogy ez itt bizony egy csúcsmodell
A hajdani belépő 911 teljesítményét ma egy családi autó is tudja, a Superb kétliteres benzinese 280 lovas, a videóban szereplő autó viszont egy igazi sleeper. A kombit 477 lovasra húzták fel, amiről a külső egyáltalán nem árulkodik. A két autó tömege is hasonló, az 1670 kilós Superb csak 40 kilogrammal kövérebb a 911-nél. Vajon a tuningnak köszönhetően a “céges” Skoda képes megverni az egykori csúcsmodellt?