Legtöbben C3-asra cserélik a jócskán több mint 10 éves régi autójukat
A Citroën Autócsere Programjának köszönhetően – a bontási átvételi igazolások tanúsága szerint – eddig több mint 1000 évnyi öreg autótól, elavult technikától, biztonsági és környezeti kockázattól szabadultak meg a magyar utak. Az akció tipikus résztvevői vidékiek, átlagosan 17 éves autójukat nagy valószínűséggel
C3-asra cserélik. A mezőny doyenje egy 1972-es gyártású Skoda S100, de 32 éves Ladát, 23 éves Trabantot és 26 esztendős BMW-t is vittek cserébe egy új Citroënért.
A Citroën Hungária
tavaly decemberben hirdette meg Autócsere Programját. Az eredetileg két hónaposra tervezett kampány olyan sikeresnek bizonyult, hogy immár hatodik hónapja fut, sőt márciustól már haszongépjárművek is vásárolhatók, májustól pedig bekapcsolódott a
C-Elysée kompakt szedán is. Az elmúlt félév során a megrendelt gépkocsik 42 százaléka magánszemélyhez került, ami jócskán meghaladja a piac átlagát, s ötből négy ügyfél az Autócsere Program konstrukció segítségével vásárolt új autót. A C3 népszerűsége is kirívó egy olyan helyzetben, ahol kisautót nem szokás venni - január óta a megrendelt C3-asok száma hónapról hónapra közel kétszer annyi, mint 2012 utolsó hónapjainak átlaga, ezen belül a magánügyfelek aránya mintegy háromszorosa az előző évi átlagnak.
Kiscsaládosok ideális autója a C3 Picasso egyterű
Jól megy a 2009-ben „Kívül kicsi, belül nagy” szlogennel bemutatkozott C3 Picasso városi egyterű is. A kisméretű városi modellek forgalmának fellendülése bizonyítja a legjobban az akció létjogosultságát: azon vevőkör számára is elérhetővé vált egy új autó vásárlása, akik korábban nem gondolkodhattak ezen. Az akció lényege, hogy azok az ügyfelek, akik 10 évesnél idősebb járműveiket leadják a kereskedésekben bontásra, akár egymillió forintos kedvezményt kaphatnak a kijelölt modellekre. Az importőr célja ezzel többek között a személygépjárművek eladásának fellendítése volt, mégpedig kifejezetten a magánügyfelek részére. A kereskedelmi vonzaton kívül közérdeket is szolgál a kezdeményezés, ugyanis a Citroën feltett szándéka a régi, balesetveszélyes és környezetszennyező járművek forgalomból történő kivonása és a magyar gépjárműpark átlagéletkorának csökkentése - na persze, kinek nem az.
Nem 1 Citroenem volt,nem tudom miért kell fikázni!!Nagyon szerettem,és nagyon is megbízható volt!!!Kérded miért nem azzal járok akkor most is?!Mert nincs nagy teljesítményű AWD-s változata!!!Sajnos sok olyan emberrel találkoztam már,aki fikázta a francia kocsikat,mert kiégett a helyzetjelzője,de a német kocsik még akkor is a legjobbak,ha 10ezrenként cserélnek kerékcsapágyat!!!
Én is gondolkodóba estem januárban,hogy ha nyárra pénzem lesz és még tart az akció beadom apám 30 éves Skodáját és kihozunk egy C3-at vagy C4-et,de utána olvastam a környékünkön lévő kereskedéseknek hogy a már meglévő ügyfelekkel hogyan bánnak és hamar letettem erről.Amikor az autónak rapszodikus elektromos hibái vannak már az első 1000km futás alatt és a szerviz széttárt kezekkel mondja h a koputer nem ad ki hibát,Szlovák szerviz meg még ki is nyomtatja a hibalistát,(ezután sem ismerik el a magyar szervizben a hiba létezését) akkor az a megoldás hogy a Citr.Hungária lekorlátozza egyetlen szervizre a garis javítás lehetőségét?Arra ahol nem csinálják meg a kocsit???Kösz nem,inkább vettem egy AUTÓT más gyártótól és boldog,nyugodt tulajdonos vagyok.
Összesen 1000 év, átlag 17 év/autó, az kb 59 lecserélt autó. Szomorú, hogy ma ez is sikernek számít …