Az USA-ban Regal GS néven került forgalomba az Insignia GSi, idén csupán 6 ezer Regal talált gazdára
A Vectrát váltó Insignia nem csak Európában, de Amerikában is megjelent, ott az átmenetileg pihenő Regal szériát élesztették fel a középkategóriás modellel. A 2008-ban debütált első generáció után a második kiadás is szerencsét próbált a tengerentúlon, a várt siker viszont elmaradt, mivel három év után máris búcsúzik a Regal. Érdekesség, hogy pont egyszerre jelentették be az
európai modell frissítését és az amerikai nyugdíjazását.
A külső átszabásával nem igazán foglalkoztak, Kínában még szemmel látható a kereslet a hasonló modellek iránt
A hazaival megegyezően 7,5 millió forintos alapárról induló Regal az európaihoz hasonló széles kínálatot tudhat magáénak, a sima ötajtós mellett a sportos Regal GS (itthon
Insignia GSi), a terepes Regal Tourx (Insignia Coutry Tourer) és a több luxussal kényeztető Regal Avenir is a vevők rendelkezésére áll, de úgy tűnik mindhiába. Az utóbbi években átalakuló keresletnek köszönhetően a Buick eladásainak 90%-át a SUV modellek teszik ki, ezért búcsút intenek az Insignia alapú modellnek, továbbá egy másik hagyományos típustól, a LaCrosse-tól is elköszönnek, így
csak SUV modellek maradnak a Buick amerikai kínálatában.
A két hagyományos modell utolsó mentsvára Kína, ahol kevésbé felkapottak a városi terepjárók, ezért az ottani piacon továbbra is elérhető lesz a Regal és a LaCrosse.
Az Insignia Country Tourer amerikai testvére sem segített túlélni, a Regal és a LaCrosse távozása után csak SUV modellek maradnak a Buick szalonokban
Az Alfa, a Jaguar vagy a Lincoln is jó eséllyel SUV-márka lesz, semmi meglepő nincs ebben. Az autógyártás kőkemény üzlet.
egyszerűen nem értem, hogy nem „okádnak” már az emberek ettől a SUV mániától…ha majd mindenkinek ez lesz, akkor talán újra visszatérünk a régi fazonú kocsikhoz?!
Én a magam részéről hatalmas zöld jelzéssel jutalmazom ezt. Minden – értsd: MINDEN – márkánál sokkal jobban néznek ki az SUV-k, mint a sedanok. Ha még nem vetted volna észre, Amerika dróton rángatja a világ autóiparát, úgy alakítják a dolgokat, hogy ők mindig helyzetben lehessenek. Az SUV az autózás új alapköve, innen indul újra minden.
Tényleg érthetetlen ez a SUV mánia, az összes normális autó eltünik?