Első képeken az új Opel Astra kombi
Képek és információk az Opel Astra K Sports Toureréről
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A napokban már élőben is találkoztunk az új Astra K-val, most pedig a kombi változattal is megismerkedhetünk, legalábbis láthatjuk.
Nem kellett sokat várni az új kombi Astra megjelenésére, lényegében egyszerre mutatkozik be a már személyesen is látott ötajtóssal, és hamarosan rendelhető is lesz. Ha számít a hely, akkor örömhír az, hogy a korábbi 500 helyett immár 580 literes csomagteret kínál a kombi változat, teljesen ledöntött ülésekkel pedig akár 1630 liter is rendelkezésre áll. Maga a karosszéria nem sokat nőtt, az első fejtér ugyanakkor 26, míg a hátsó 28 mm-rel lett nagyobb.
A szériafelszereltség részét képzi a 40:20:40 arányban dönthető hátsó üléssor, opcióként pedig FlexOrganizer névre keresztelt csomagot is rendelhetünk, amelyben megtalálhatók a csomagrögzítő hálók és a sínrendszer is. Az új Sports Tourerben elérhető az automatikus csomagtérajtó is, mostantól tehát láblendítéssel is nyithatunk.
Az új platformnak köszönhetően az új kombi Astra 200 kilogrammal lett könnyebb elődjénél. A motorpaletta megegyezik az ötajtós változatéval, így az 1,0 literes 105 lóerős turbós benzinestől az 1.6-os 200 lovas turbósig többféle változat lesz elérhető. Ahogy korábban már írtunk róla, az Astra IntelliLux mátrix LED-es fényszórókat kap, amely a kategória legjobbjának ígérkezik. A fényforrás természetesen a kombiba is rendelhető lesz. Ezek mellett megújul az infotainment rendszer is, amely Android és Apple CarPlay integrációt is támogat. Az Astra és az Astra Sports Tourer jövő héten Frankfurtban mutatkozik be, októbertől pedig már rendelhető lesz, az első tesztautók várhatóan már idén megérkeznek a kereskedésekbe.
A fő kérdés az lesz szerintem a típus kapcsán, hogy ez tömegcsökkentés a gyakorlatban elég lesz-e? Az előd modell kicsit túlsúlyos volt, s a kisebb motorok küzdöttek a tömeggel. Reméljük még egyszer nem követik el ugyanazt a hibát.
http://www.vezess.hu/teszt/vilagot-megelozve-lattuk-uj-opel/63549/
Megszólítva érezted magad? 😀
Te tudod. Akinek nem inge….
Ti hülyék tartsatok össze:) Vipo, Kempi és Kopasz…olyanok vagytok, mint Atosz, Portosz és Aramisz:) D’Artagnan-t még keressük, de hamarosan megérkezik majd ő is:) A linkjeidre nem vagyok kíváncsi, anélkül is tudom, hogy hiányzik néhány kereked:) Bizonyítottad már épp elégszer! Vajon még hányszor fogod?
[i]“…de komolyan kezd unalmas lenni, hogy minden ilyen cikk alatt aktiválod magad és hülyét csinálsz magadból a szemellenzős baromságaiddal.” [/i]
[url]http://24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/[/url]
Lehet otthon az anyját veri…
Ez nem csak német módszer, számos más gyártó sem szívesen nyúl generációváltásnál külsőleg radikálisan a sikeres modelljeihez, ha sikeresek, Pl. Toyota Corolla/Auris…
És ez az Astra kombi jól néz ki, kecses, elegáns, populáris, ember legyen a talpán, aki a külsejébe bele tud kötni.
De ha végigolvastad a cikket és nem csak a képeket nézegetted volna, mint egy ötéves gyerek, akkor tudnád, hogy a lemezek alatt is mitől egy teljesen új generáció az Astra. Új platform, 200 kliós súlycsökkentés, 80 literrel nagyobb csomagtér, a számos technológiai újdonságról nem is beszélve… Facelift, mi?
Nem vagyok németautó-párti, de komolyan kezd unalmas lenni, hogy minden ilyen cikk alatt aktiválod magad és hülyét csinálsz magadból a szemellenzős baromságaiddal.
Íme, az új Astra kombi…erre a képen egy Vauxhall látható:) Oké, ugyanaz a kettő, de csak egy kicsit kellett volna jobban figyelni. A német módszer: az A-oszloptól hátra olyan, mint az előző. Kész az új modell. Nem, nem facelift. Új. Kész, slussz-passz.:)
Oké, akkor nem vagyok vak 🙂 Most már csak azt nem értem, hogy akkor mit akanak ezzel a 40:20:40-nel? Minden oldalon ez jelent meg, szóval nem az újságírók találták ki, hanem gonodlom a sajtóanyag része.
Szerintem jó lett kvül, belül. Kicsit növekedett az utastér, a csomagtér pedig elég jelentősen (500 helyett 580 L), ami a kombinál fontos. Ugyanakkor jelentős a súlycsökkenés. Szóval öröm, boldogság 🙂
Amit más cikkekben sem értettem, az a 40:20:40 arányban dönthető hátsó ülés. Minden képen úgy látszik, hogy a hátsó ülés támla csak két részre van osztva. Most az szinte lényegtelen, hogy az arány 1/2 és 2/3 vagy pedig 60% és 40%. Számomra a 40:20:40 azt jelenti, hogy három rész külön-külön dönthető. Vagy csak én látom rosszul a hátsó ülést? Azt írja ez széria, szóval még csak az sem lehet, hogy extraként rendelhető és a képen látható egy alap felszereltség.