Első képeken a Renault Mégane családi kombija
Már látható a Renault Mégane Estate
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Először képeken a Renault Mégane IV családi kombi verizója, az Estate. A Genfi Autószalonra GT csomaggal és 4CONTROL rendszerrel érkezik.
Ahogy a nemzetközi menetpróbán, majd itthon is próbált alap Mégane IV, úgy a kombi Mégane Estate is megkapja a GT csomagot. Jót tett a kocsinak, hogy hozzányúltak a francia mérnökök, hiszen a 4CONTROL rendszerrel egyszerűen kezesbárány az utakon. A moduláris belső 5 személynek ígér kényelmes helyet és a szegmens leghosszabb csomagterét említi a Renault. A kombi, azaz Estate Mégame jelvénye a rombusz-emblémán túl ugyanúgy a C-alakú fényszóró lesz, mint az ötajtósnak, ezenfelül króm ablakkeret és C-oszlop, valamint mattra eloxált alumínium tetőcsomagtartósín is választható lesz. Az autó alapból széles nyomtávot és ültetést kapott, a GT csomag pedig még rátesz egy lapáttal.
Akkor hasonlíts össze egy újabb modellt egy régebbivel és meg látod a felfújt doboz dolgot,a súlyuk meg alig nő de a méretük meg igen,mert ha pl elérnek egy olyan méretet mint a felsőbb kategória de hiába a méret ha a súly el marad,ezért is olyan felfújt dobozosak.
Sem veled, sem a következő modattal nem értek eget: „A moduláris belső 5 személynek ígér kényelmes helyet”.
Ezek az autók 5 személynek kicsik, 4-nek elég benne a hely. A felfújt doboz max. egy Scénicre passzolna…n
Nem, mivel ez még csak sima Scenic, én a hosszított Grand verzióra leszek kíváncsi. De tény, ez is mutatós lett.
erre gondolsz? mert ez jó lett :
[url]http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/02/embargo-0700-uk-240215-scenic-2.jpg[/url]
jol néz ki! Nekem bejön az új renault dizájn
Én már csak a Grand Scenicet várom nagyon kíváncsian.
Nekem kifejezetten szimpatikus ez a jelenség, hogy a kategóriákat felhizlalják. Egy ilyen Megane kombi méretben már akkora, mint 10 éve egy avensis volt. Egy mai Clio is simán hozza méretben egy IV-es Golf adatait. Kvázi kevesebb pénzért vehetsz nagyobb méretű autót, ami szintén jól felszerelt. Ez egy örvendetes dolog, szerintem. 🙂
Nem értem hogy mi a porblémád. Nyilván piaci igény van rá, hogy az alsó közép mérete akkora legyen amekkora. Ha ezt nem követnék le a gyártók, mennének a lecsóba. Ha neked személy szerint túl nagy egy mai alsó közepes autó, akkor választhatsz egy-két kategóriával lejjebb és ott megtalálhatod azt a méretet, amire szükséged van.
Egy baj van a mai autóknál,mind felfújt doboz már ez az alsó közép kategória
Dögös lett ez a GT kombi! Focus RS kombi ellenfél. Viszont attól tartok, hogy alap verzióban elég esetlennek fog kinézni, pont mint a Talisman. Aztán majd meglátjuk.
Ezentúl nem Grandtour-nak, hanem Estate-nek fogják hívni a Renault kombijait? Ezek szerint nem csak a Laguna nevet dobták sutba a cégnél…
Saját észrevétel: mivel a franciák nemigen alkalmaznak angolszász típusneveket, ezért logikus lenne, hogy nem „esztéjt”-nek, hanem „esztát”-nak kell ejteni. Hirtelen nem jut eszembe ugyanis angolszász típusnevet viselő francia autó(csak az Avantime a „time” miatt). Ez részemről csak egy észrevétel, az eddigi logikájukat követve.
Jól néz ki, talán ez legszebb az összes változat közül.