Az ötajtóséval azonos padlón, de annál majd' 30 centivel hosszabb karosszériával, 360 helyett 530 literes csomagtartóval és hibridként is jön a Toyota Auris Touring Sports
Kinek kell majd ezután
Avensis kombi? Akár ez is megfogalmazódhat bennünk az első képek láttán, mert a hangzatos nevű Toyota Auris Touring Sports bizony szinte középkategóriás méretekkel jön, pedig "csak" kompakt. Tengelytávja azonos az
ötajtóséval (2600 mm), annak karosszériáján viszont nem kevesebb mint 28,5 centit nyújtottak, hogy komoly, 530 literes legyen a csomagtartó. Gombnyomásra-üléshajtással 1658 liternyi helyre lehet pakolni, s az sem mindegy, hogy a ferdehátúval összevetve 10 centivel mélyebben van a rakodóperem. A bővítve 2 méternél is nyúlánkabb poggyásztérben kampó, rögzítőháló, szivargyújtó-csatlakozó, minden fontos fellelhető.
Mit vegyen majd ezután a kedves ügyfél, aki elég nagy Toyotára vágyódik, s a hibridhajtást sem zárja ki?
Versót,
Prius Plust? A Genfi Autószalonon debütáló Auris kombi az ő - édes - problémájukra is rátesz egy lapáttal, mert egyrészt - valószínűleg - lesz olyan praktikus, mint azok, másrészt szegmensében először őt is kínálja - benzines - hibridként a
világ legnagyobb autógyártója.
Korábban a Corollából létezett, az előző/első Aurisból viszont nem készült kombi.
Ez egész arányos és mutatós lett, így biztosan segít majd az Aurisnak olyan
sikeres lenni, mint amennyire nem lett az a névváltást követően
A motorpark egyébként - nem meglepő mód - ugyanaz, mint az ötajtósnál, ergo lesz 1.33-as és 1,6 literes benzines 99-132 lóerővel, valamint 1,4 és 2,0 literes D-4D turbódízel is 90-124 lóerővel és 205-310 Nm-es nyomatékkal. A mindössze 86 g/km CO
2-kibocsátású hibrid rendszer összteljesítménye meg ugye 136 LE, mint a többi modellben is. További adatok, részletek hamarosan.