Első képeken a frissített Skoda Yeti

Más-más Yeti jön városba és terepre

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Frankfurtban mutatkozik be a faceliftes Yeti szabadidő-autó, amely természetesen megkapta a Skoda aktuális arculati elemeit, továbbá City és Outdoor kivitelekben is választható lesz.


A szeptemberi Frankfurti Autószalonon fog debütálni a 2009-ben bemutatott, s azóta 263 ezer példányban értékesített Skoda Yeti szabadidő-autó frissített verziója, s ezt követően a forgalmazása is hamar, még idén megkezdődik továbbra is csehországi gyártásból - mindjárt két kivitelben. A City nevű városi csomag színre fújt kiegészítőkkel, az Outdoor pedig terepjárós látszatot kölcsönző fekete műanyag elemekkel jön.
Hirdetés
Az előd megosztó frontrészét persze mindkettő elhagyta egy hagyományosabb, egyben az aktuális márkaarculatba illő szögletesebb karakter kedvéért, különben meg újak a lámpák, a lökhárító és a csomagtérajtó is a méretesebb és ugyancsak új emblémákon plusz egy-két fényezésen és felnin túl.
Bent új, eléggé octaviás a műszerfal és a kormány, akad friss kárpit is, az extralista meg többek között tolatókamerával, bi-xenon fényszóróval, LED-es nappali menetfénnyel, LED-es hátsó lámpával, intelligens kulccsal gazdagodott. A Yeti az első Skoda, amely nem csupán radart (és akár párhuzamos beállásnál segítő parkolóasszisztenst), de tolatókamerát is kínál. Simply Clever-megoldások is megjelennek, mint kétoldalú, forgatható padlószőnyeg, kivehető - LED-es - zseblámpa, szemetes az ajtóban, stb.
A magas építése okán fejtérben bővelkedő, alapból 405, a hátsó sort előretolva 500 literes csomagteret adó Yetinél motorikusan nincs változás (3-féle benzines és 4-féle dízelmotor van egyformán 4 hengerrel, 16 szeleppel, turbóval és közvetlen befecskendezéssel 105-től 170 lóerőig terjedő teljesítményskálán), és nyilván ezután is rendelhető az autó - már ötödik generációs Haldex-rendszerű - összkerékhajtással. Az automata váltók kedvelői 6 vagy 7 fokozatú dupla kuplungos DSG-vel válthatják ki az 5-6 sebességes manuálisokat. A legtisztább üzemű verzió az elsőkerekes és kézi váltós 1.6 TDI GreenLine 4,6 l/100 km-es fogyasztással és 119 g/km-es CO2-kibocsátással.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?