Első képeken a faceliftes Lexus CT200h

A polgári Lexus is disznón néz majd ki

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Pár kép kiszivárgott a Lexus kompaktjának frissített verziójáról, amely ugye csakis benzines hibridként kapható. F Sportosan a CT200h is nagyon menő lesz.


Gigantikus (és orsós), félelmetesen hatásvadász hűtőmaszk, agresszív kialakítású lökhárító, pipa-LED, majdnem olyan frontrész, mint amilyet az új IS F Sport szedánnál csodáltunk - ez lesz a várhatóan még idén Tokióban bemutatkozó, a boltokba jövőre kerülő faceliftes CT200h legfőbb újdonsága. És csábereje azon a hibridhajtáson túl, amivel kizárólag kapható.
Hirdetés

A kémfotókat egy reklámforgatáson lőtték az USA-ban, hátul és műszakilag sem érdemes komoly változásra számítani. Utasterében új szórakoztató-rendszer jöhet, a Toyota prémiummárkájának első kompaktjáról itt olvashatnak egy 2011-es Autónavigátor-tesztet videóstul.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

6 thoughts on “Első képeken a faceliftes Lexus CT200h

  • 2017.10.29. at 21:49
    Permalink

    Mégis megírod hogy mi változott?

    Eddig sokszor leírtam hogy a lexus (ill Infiniti volvo ill a német trió) hajtásláncai xarok Európába mert nem hozzák a dízelek adatait.

    Végre itt van egy hajtáslánc ami hozza egy spórolós dízel adatait. Olyan nehéz ezt megérteni?

  • 2017.10.29. at 21:49
    Permalink

    Nem tudom mit nem lehet ezen megérteni. Ha nem felel meg a helyi szabályoknak akkor a vevőt büntetik.

    Nyilván meg lehet oldani úgy mint nálunk, azaz mindegy milyen környezetszennyező, ha hibrid akkor kedvezményes, de máshol nem teszik meg ezt a szivességet a toyotának.

    Ha kilóg az általam említett 3 tényezőben akkor el lehet felejteni a francia és a benelux eladásokat. Végül csak félmillió prémiumautó piaca (ahol a németek finoman szólva nincsenek hazai pályán, tehát lenne mit nyerni).

  • 2017.10.29. at 21:49
    Permalink

    Juj de csúnyán forog az a köpönyeg rajtad! 🙂 Amikor annak idején megjelent a CT200h menetrendszerűen előadtad erre is a szokásos csak-a-koromdízel-csak-a-koromdízel mantrádat és természetesen bukásra ítélted a CT200h-t mondván hogy buták a japánok mert nem ismerik az európai gépjárműadóztatási rendszer rejtelmeit. Most néhány év múlva pedig egy laza 180 fokos köpönyegforgatással azt állítod, hogy ezen biza nem tud kifogni egy európai adónem sem. =)

  • 2017.10.29. at 21:49
    Permalink

    Eddig sem volt baj a formájával, most sem rontották el.

    Akár tetszik akár nem, ez az a hajtáslánc amin szinte egyetlen európai adónem se tud kifogni. 100kw, rendes nyomaték, viszonylag alacsony co2, alacsony ccm. Minden stimmel.

    Amíg nem tesznek egy ilyet pl az ISbe, addig hiába is mutogatják.

Vélemény, hozzászólás?