Nagyjából akkora, mint az E30-as Hármas volt, de már nem azt a filozófiát követi. Elöl hajt, de ennek ellenére sikeres lehet
Nem vitték túlzásba az európai híresztelést, össz-vissz egy képet közöltek az új BMW-ről a gyáriak, és az infókkal is elég fukarul bántak. Megvan rá az indokuk, az új 1-es szedán ugyanis csak Kínának készül, illetve ők is gyártják. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem kaphatunk belőle a jövőben, de egyelőre erről nem beszélnek. Lényegében csak a nevében 1-es, ugyanarra a platformra épül, mint a 2-es
Active és
GranTourer, és nagyjából a motorpalettája is megegyezik majd vele, külsőre viszont egészen más, kicsit még a
2-es kupétól is különbözik.
A Concept Compact Sedan tanulmányautót testesíti meg, nem annyira csapott a teteje hátrafelé, de sok a hasonlóság köztük
Érdekes, hogy nem a lámpákkal összeérő veséket kapta, pedig a kínaiak aztán szeretik a csillogást, így a jó sok krómot is. Az arányai is jónak tűnnek, nem látjuk akadályát, hogy Európában sikeres legyen, ráadásul a Mercedes CLA, Audi A3 eléggé hiányolja a trió harmadik tagját. Ugyanúgy ígérnek belőle
hibridet is, mint a nálunk is kapható Kettes egyterűből, de összkerékhajtás is lesz hozzá hamarosan. Alapból 1.5-ös háromhengeresekkel szerelik, a paletta csúcsa pedig a 2.0 literes benzines lesz 231 lóerővel. Ez leginkább a Mini John Cooper Worksből lehet ismerős, az 1-es szedánban pedig 125i-nek fogják hívni.
X-Tomi is ráfeküdt már a témára, mivel már korábban híresztelték, hogy az új kis szedánból is jöhet M-es változat, szerencsére már nem kell képzelődni, így nézhet majd ki
Teljesen jól néz ki, erre elbasszák a műszaki tartalommal…
Hát nem tudom… Ma már mindent megerőszakolnak az autóiparban, amit csak lehet. Elsőkerekes szedán bömös??? Az évszázad poénja. Már az X-drive-al szerelt személyautói is a vicc kategória a márkán belül. De főként egy szedán BMW. Annak a helyes receptje igenis a MOTOR ELÖL, HOSSZÁBAN, HAJTÁS HÁTUL. Ez nem is lehet vita tárgya. Azért kínában árulják, mert ott minden sz*rt el lehet adni. Európában nem is nagyon lenne piaca, mert egy vérbeli „béemvés” (én nem vagyok az, csak tudok azonosulni a „béemvésséggel”) tutira nem vesz meg ilyesmit. Max ha a gazdag frissjogsis kiscsávó rágja a fater fülét ballagásra, hogy kapjon egy bömöst. A fater megveszi neki az elsőkerekest, had örüljön a gyerek, hogy bmw-t kap, de mégis kisebb eséllyel csavarja fel az első fára.
[b]Na, szóval röviden: Ez az autó lesz a márka szégyene.[/b]
Csak kíváncsiságból: hány autót vittél eddig „szalonból”?
És milyen autó volt?
Én nem tudom, Európa, hogy lehet ennyire elfajzott. Minden remek autót, csak Kínában értékesítenek. Nem hiszem el, hogy ez az 1-es szedán nem lehet itt sikeres nálunk. Mert a gyár nem is akarja, hogy az legyen. Itt csak azok az idomtalan lejtőshátú miniautók, meg az az elnyújtott,- már-már UFO-ba átcsapó kombit lehet megvenni. Tisztelet a kivételnek, mert van pár szép, elegáns darab az utóbbi kivitelből. FEJEZZÉK BE AZ EMBEREK ELMÉINEK A MEGERŐSZAKOLÁSÁT, KÉNYSZERMOSÁSÁT!!! 1,5-ös mocival már vinném is a szalonból,.
ami azt illeti a szedánmánia még K-európában és még keletebbre divat…
Az elsőkerekes platform pedig már javában izzik, lásd X1, 2es Tourer széria.
Sajnálom a 2-es kupét, nagyon helyes darab így RWD platformon…